miércoles, septiembre 29, 2010

Feliç dia de Sant Miquel, Gabriel i Rafael xD

Huolaaaaaaaaaaaaa!!!

aqui fent el vago per casa he acabat dues sèries Giant Killing i Occult academy. Sobre la primera, m'ha agradat moltíssim de principi a final. tots els jugadors tenien lo bo i lo dolent però ha estat emocionant poder-ho "viure de prop" veient el que pensaven i el que feien i com s'esforçaven x guanyar als seus màxims rivals: els Osaka Gunners!! ^^ el problema: q m'he quedat amb més ganes d'Akasaki, Murakoshi, Tatsumi i Tsubaki xDDDD jojojo*¬*

i després, el q no m'ha agradat tant: Occult academy. vale que la història queda "finiquitada" aixi que no entenc perquè ha de tenir segona temporada xD pq si en el futur acaben junts la Maya i el Fumiaki ja m'està bé :P i que guanyin als aliens d'aquesta manera agafada amb pinces, pos vale xDD però buenu. un més que he acabat.

ara em queda acabar K-on 2 i Seitokai Yakuindomo, que encara em queden 1 pila d'episodis x veure (concretament 9 de cadascuna, aixi q encara en tinc x dies xDDD).

i avui, és el sant del meu germà i també d'altres que es diguin Miquel o Miguel, aixi que moltes felicitats a tots els Miquels/Miguels, Gabis i Rafaels xDDD (com el iaio marujón xDDDDDDDDDDD). aixi que felicitats a l'Andalús, el Borde i el Miguelito xD i al Gabi :P

No hay comentarios: