domingo, septiembre 26, 2010

Liar Game Final Stage i Ikigami.

Huolaaaaaaaaaaaaaa!!! avui ha estat un diumenge de pelis!! primer la de liar game! i després la d'Ikigami (q ha estat força fidel al manga però que m'ha deixat amb aquell regust amarg després de tanta mort U.U)

acabo de veure Liar game final stage amb subtítols en anglès i m'ha agradat moltíssim. em fa molta ràbia que la gent no li hagi donat 1 oportunitat al manga aquí, però què hi farem? l'hauré de seguir en francès ^^ pel que fa a la peli m'ha agradat de principi a final, encara que era mooolt previsible donat als patrons dels diversos episodis del drama ^^ però m'ha agradat molt que fos un "happy end" en tots els sentits i que l'Akiyama li demani a la Nao de quedar-se amb ell si li està bé ^^ jejeje ^^

també vaig acabar amb el vol 3 de Cactus's secret (que es queda força intrigant ^^).

i segueixo posant al dia l'anime de Reborn ^^ que ja queda menys, ahir vaig descarregar l'episodi 203 i em toca veure el 187 ^^ jejejeje. encara tinc corda de Reborn x estona i quan per fi l'hagi posat al dia posaré al dia Bleach, q tinc ganes de veure els combats de las noches ^^

i avui ni compres al mercat ni bus pq tenia massa son i m'he quedat a casa veient la peli de Liar game. ara em queda x veure la d'Ikigami, la de Hana yori i la tercera de 20th century boys xDDD aixi que tinc pelis per varios dies :P (totes menys la de liar game, que ha estat baixar i mirar xD, les tinc des de fa moolt de temps xDDDDDDDDDDDDDDDDDD i encara no les he vist :P). apa, doncs fins aviat!! :D q no tinc res més a dir :P

i sobre la peli d'Ikigami, doncs ha estat bé (em sembla que eren només els 2 primers volums, però ha estat bé ^^).

No hay comentarios: