jueves, agosto 12, 2010

Una tarda molestant al Jose luis ^^

Huolaaaaaaa!!!

avui al matí hem nat a donar 1 petita volta amb l'Emma (i he vist 1 miqueta del repertori del matí ^^) i tot seguit, hem nat a dinar pq els nens de l'Emma volien menjar ¬.¬ (finalment he vist el que volia veure quan ja plegavem veles T_T) segueixo demanant que el que vingui demà a les 6.40, que vingui puntual T__T que vull arribar bé a la feina U__U (snif). a les 7.15 com a màxim estar allà al costat del mc ^^ (es que no sé qui duu el d'aquella hora T_T).

i després d'anar al xino, hem sortit massa d'hora T__T i clar, venia el d'abans, el Vikingo, q ens ha pitat i tot, preguntant si pujàvem T,T i m'ha sabut greu dir-li que no pujavem, q esperavem al Jose luis. no sabia que l'Scorpio duia el 64 de les 14 i pico T,T i que el Bulldog li paxa el bus al Miguel ^^ tampoc n'hem vist gaires més. la veritat és que ha estat divertit molestar al Jose luis en arribar xD (ens hem fet 1 foto amb ell q me l'ha de passar ^^ ja que ha vingut 1 tia pesada T_T i no m'ha pogut paxar la foto T__T) i a veure si demà quan plegui a les 15 de treballar, puc molestar-lo i que em paxi la foto ^^

i em sembla que ja està xDDDD

he vist ja l'episodi 6 de Nurarihyon no mago. que de nou, es queda molt interessant ^^ i tinc pendents per veure altres però amb aquesta tempesta no m'en fio, aixi que ben aviat apagaré l'ordinador ^^ (no vull carregar-me el portàtil ^^).

llegit està el tomo 1 de Natsume yuujincho ^^ que m'ha agradat molt i en ello amb el vol 4 de La corda d'oro ^^ també he acabat amb el vol 1 de Royal doll orchestra (que m'ha recordat MOLT a king of thorn ^^). amb la malaltia dels guinyols xDDDD que fort. a veure si hi haurà marro entre els protas XDDDD jeje :P

m'inquieten aquests llamps i trons que cauen i aquest temporal, em fa por estar sola a casa amb aquest temps T__T (si tingués manso estaria agafant-lo fins que parés xDDDDDDDDDDDDD). i ara m'he recordat del que em va dir ahir el Brincos xDDDDD (que si fos el Jesús el que em digués d'anar a prendre algo li diria que si sense pensar-ho dos cops xDDDDDDDDDDDDD i la raó que té xDD jajajaja :P).

apa, doncs els conductors del dia: el Jose luis, el Carlitos, el Vikingo, el germà del Pepón i ja està ^^

apa, fins aviat!! ^^ (espero q demà ja sàpiga els horaris de la setmana que ve ^^). demà matinar... T__T quin rotllo!! T_T

1 comentario:

Javi dijo...

Me alegra que te haya gustado el de Natsume ^^