viernes, agosto 13, 2010

Alegrant-me el matí...

holaaaaaa!!

avui al matí ha estat interessant xDDD ja que quan he nat, arribo a la parada i penso: qui vindrà? xDDD total, que en Pep, passa per l'altra banda, passant de tot T__T i al cap de no-res, passa el Pepón i és: hala! el Pepón! i em pita i em saluda (jo ja duia cara de fàstic pq duia 13 minuts allà esperant T_T el de les 6.40) i em posa de bon humor (com sap el que m'agrada xDDDD). i llavors, ja ve x allà baix i penso: va: el Miguel o el Papada xDDD i zas! ve el Jesús!! xDDDDDDDDDD i jo encantada xDDD entre que el Pepón em saluda i ve el Jesús m'he posat de molt bon humor ^^ fent la feina feliç xDDD (hi havia 1 ruixat allà al davant privant-me de molestar-lo T__T però què hi farem? ^^) de fet, segueixo pensant q el que em van dir el duo de marujones és mentida, més q res x 1 frase estelar del dia de tu t'has adonat de amb quins ulls em mires? doncs x aixo penso que el que ells van dir es mentida xDDD

i per tornar, he molestat al Jose luis, les paraules d'ànims del Vikingo mentre jo escombrava el fora del Mc m'han fet gràcia. "venga, que ya te queda menos para plegar" xDDDDDDDDDDDDDDD molt bo xDDD (certament, em quedaven 20 o 25 min x plegar ^^). i llavors, he nat amb l'Amanda, com els dies en que coincidim xDDD quina gràcia amb el Jose luis ^^ i el gos del Brincos, q li havia deixat allà. mira que abandonar el seu gos, el Brincos! xD després es queixarà de que li pispen! xDDDDDDDDDD

i finalment, m'he quedat jo soleta xerrant amb ell. jeje ^^ (em sembla q no he vist a ningú +, a part del Paraguayo q ha vingut quan encara faltava pq sortís el del Jose luis xDDDDDDDD i m'he quedat ala! que puntual, el paio! tenia ganes de descans! xDDD). M'ha fet gràcia algunes de les coses q em comentava el jose luis com q algunes senyores preguntaven x ell quan tenia festa xD. i jo li comentava que em feia gràcia com algunes senyores preguntaven a cert conductor (q el mantindré en l'anonimat pq és la màgia de pujar amb ell i que el visitin pesades asiduament xD) per X conductor o bé per conductors guapos xDD i q ell els responia a les senyores de manera molt graciosa (no he criticat ningú ^^). i que aixó em feia gràcia (estic com 1 sopa... quin refredat que duc a sobre! ara 1 bona abraçada i 1 somriure d'un dels meus preferits i com nova x nar a treballar demà xDDDD jeje :P és broma xD el que estaria bé és tenir manso. llavors sí, un petó i 1 abraçada i segur que com quasi nova xD).


doncs els conductors del dia: el Jose luis, el Pepón, el Jesús (encara q no ha fet res d'especial T__T em sembla q 1 somriure dels seus en quan sortia el sol, però no n'estic segura si era el sol q em feia mal als ulls i veia el que jo volia o ell somreia realment xD) i el Vikingo. (en part el Papada tmb seria conductor del dia gràcies al gest que ha fet ^^ contribuint a la meva felicitat d'avui :P).

mig poso els horaris de la setmana que ve pq vull reclamar 1 cosa a veure si el maleït encarregat que ha fet els horaris s'apiada i canvia el de dissabte.

dilluns -- de 13 a 19
dimarts -- de 13 a 18
dimecres i dijous -- festa
divendres -- de 15,30 a 23
dissabte -- de 15 a 20 i de 21 a 24
diumenge -- de 13 a 18,30

total, que es nota que els horaris els ha fet 1 altra persona que no sap les meves necessitats diürnes T___T i a sobre, em sobrecarrega d'hores T__T jo vull poquetes hores! ja sé que són més diners, però aquest horari és mortal!! vull temps x viure! aquest horari és de malson per estar del mc a casa de casa al mc... U__U snif... T_T (em refereixo a divendres, dissabte i diumenge T_T).

No hay comentarios: