martes, agosto 10, 2010

Molestant als meus autobuseros d'agost.

Huolaaaaaaaaaaa!!

avui al matí m'havien trucat de la feina x fer hores extres T__T i primer tenia pensat anar a la biblio, em truquen, i canvio i vaig cap a casa xDDD (m'ha fet molta gràcia el Pepón xDDDD saludant dient-me que si, q si xDDDD). en plan, pesada, aquesta! que sempre vol q li diguin coses! XD pos si xDDD jojojo :P i l'Andalús ha estat molt divertit. ^^ (el chico... jujuju :P) i m'ha sorprés gratament que el Perruques conduís tant bé ^^ no sé, però m'ha fet gràcia pq mirava O__O i era el primer cop q havia pujat amb ell. també havia vist 1 altre dels " nous", q té la M xDDDD jajajaja :P però aquest em dóna més mala espina xDDD el perruques aquest conduia bé i no era antipàtic (per aixó tenia tantes fans revolotajant-lo xDDDDDDDD) però no és del meu gust xDDD (en prefereixo 1 altre xDDDDDDDDDDDD). i el Ceri O__O m'ha sorprés caxondejant-se del Jesús O__O (aquest home sempre se'n fot dels meus preferits ¬_¬).

i bé, total, que gràcies a l'Argentí he pogut agafar el bus de les 12.20 amb ell xD jojojo :P ja que m'ha demanat d'entrar a la 13,30 ^^ i divendres, enlloc de l'horari que feia faig de 7,30 a 15 T__________T ja que els han fallat les que obren divendres i divendres obriré. espero que el de les 6,45 vingui bé T__T o ploraré!! ¬,¬ (m'encantaria que fos el Jesús... jojojo :P).

i els horaris de la setmana que ve encara no estan ^^

ja m'he llegit el vol 7 de Haruhi suzumiya,, que es queda molt interessant ¬__¬ quina ràbia!!! T__T i el vol 1 de Natsume Yuujincho, que tinc la sensació que en 1 volum resumeix molta cosa de l'anime xDDD (vull q dir que l'anime es va entretenir molt en fer 1 volum xDDDDDDDD). I demà serà lectura pel metro el vol 2 XD jojojo :P (he vist al Bigoti :P). també he vist al Pep, al matí xDDD m'ha fet gràcia quan tafanejava descaradament :P i també el germà del Pepón (joooo!!!vull saber com es diu!!! tinc curiositat!! T__T snif... xD).

apa, doncs els conductors del dia: el Pepón, el perruques, el Miguel l'Andalús xD, el Jesús *-* (el millor ha estat quan ha xiulat al Manolo de l'Esplubus per la finestra xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD moment estelar del dia xDDD). i el Pep xDDDD (ja esta xD).

apa, doncs fins aviat!! :D

No hay comentarios: