miércoles, agosto 18, 2010

Swallowing the earth i tarda d'anime.

Huolaaaaaaaa!!!

ahir al vespre ja vaig acabar de llegir el totxo de Swallowing the earth, de l'Osamu Tezuka i m'ha encantat de principi a final. ha estat realment una bona compra *-* m'ha fet moltíssima gràcia la història de la noia q s'enamora bojament del borratxo del Gohonmatsu xD i com acaba xDDDDD que el final ha estat explosiu xDD jojojo :P

també vaig llegir el vol 17 de School rumble *-* que està MOLT interessant... per fi totes diuen el que pensen (quin èxit que té en Kenji xDDD) i llegint ja el vol 18 :P

i avui, he nat a tornar uns llibres a la biblio al matí i he vist 1 bus q no havia vist mai xDDDDDDDD ha estat curiós :P i després, ha vingut l'antoniu amb el 64 :P i he comprobat la meva teoria de que el 64 passa a 64 xD ja que he nat i tornat amb l'Antoniu. el que no pensava de cap de les maneres és trobar-me el Pèls, que venia xerrant amb l'Antoniu :P i les cares que feia l'Antoniu xDDDDDDDDD jajaja :P i lo millor, el final de tot, quan el Pèls li diu a l'antoniu q si em para sense picar el timbre xDDDD i l'Antoniu dient: pq me lo ha pedido el Manel xDDDDDDDDDD molt bo xD ha estat divertit xDDD (encara que l'Antoniu semblava cohibit... xD també ha estat curiós, aixó :P). sobre una cosa que ha comentat el Pèls T__T no li he fet cas xDDD més que res pq en aquell moment m'ho he pres com una conya més XD

i bé, he vist l'episodi 7 de Occult academy, amb més conya xDDD i més intriga (al menys, per part meva).

i ara toca l'episodi acabat de descarregar de Nurarihyon no mago *-* quines ganes li tenia a l'episodi 7!! (a veure si surt aviat el 7 de Shi-ki!).

i a la tarda, potser vaig a comprobar 1 altra teoria meva :P jejeje :P ja veurem, depén de la meva mandra. ^^ és que per una banda, hi vull anar, però x 1 altra banda, tinc ganes de llegir School rumble i de veure El cazador de la bruja i altres series :P aixi que ja veurem! ^^Llegit el volum 18 d'school rumble i llegint el 19 xD m'ha sorprés que el Haruki tingui tantes fans xDDDD

i ara amb la lectura del vol 2 de Hero tales, que també s'està posant interessant i em fa plantejar de donar 1 segona oportunitat a l'anime. ^^ a veure si aquest cop m'agrada :P (no vaig passar del 4 pq m'avorria, però havent llegit 2 volums i descarregant-lo amb subs en castellà potser me n'entero més ^^).

també he posat al dia l'anime de Fairy tail, acabant amb la saga del Jeral i començant amb la saga del Laksas :P m'ha fet gràcia pq l'opening és 1 gran spoiler xDDD ja que abans de que acabi la saga de la torre del paradís, ja comença spoilejant la següent xDDDDDDDDDDD impressionant. aixi que he vist els episodis 40 i 41 i a punt de veure l'episodi 42 :P (i ja estarà al dia :P). es que el que havia baixat del 42 era defectuós :P el que m'ha sorprés és que el que aqui es diu Crujsy a l'anime es diu Gajeel O__O impressionant xDDDD vist l'episodi 42 on comença la caçera pel Laksas :P

actualitzo de nou pq ara he acabat de veure l'episodi 1 de Kuroshitsuji II, on el prota és odiós (de moment) i m'ha fet ràbia que li fes alló a la pobre Hanna T_T menys mal que tenim doble ració de tios bons: el Claude i el Sebastian xDDDD

vist també l'episodi 2 de Kuroshitsuji II, que també es queda interessant, amb els resucitats xDDD em fa gràcia com els ha resucitat vilment :P i veient l'episodi 3 (la vaca que cremava Londres xDD) i ara toca l'episodi 4 :P (i el 4 ja se m'ha fet pesat pq duia massa hores veient episodis xDDDDDDDDDD aixi que demà més :P). vistos els episodis 5,6 i 7 de Kuroshitsuji II. interessant que el Claude els hagués fet alló en aquell moment XD i que signin 1 contracte els dos majordoms per fer-se enemics, també ^^ a veure quan surt l'episodi 8 :P

també he vist l'episodi 7 de Nurarihyon no mago, q sembla com el primer episodi... a veure què farà en Gyuki :P

Els conductors del dia: l'Antoniu :P, el Patillut ^^ i el Pelopi ^^

No hay comentarios: