martes, agosto 17, 2010

El retorn del Pèls.

huolaaaaa!!

avui al matí ha paxat el Papada xD (¬,¬) i el Josemi s'en fotia i reia dient q no venia el Jesús xD que feia bé de no canviar-li xDDD (que dolent que és xDDD).

i llavors, m'he posat a llegir xDD el vol 8 de Special A! que s'ha quedat molt interessant ^^ (i ara em posaré a llegir el vol 9 ^^).

i per tornar, estava a l'expectativa de qui venia i a les 18.05 com no em deien de pleagr he hagut de reclamar pq tenia curiositat. quan m'he canviat i he baixat, he arribat a la parada a les 18.14 ^^ i zas! el Pèls! O___O m'he quedat flipant (si, ja sé que vaig dir que qualsevol m'estava bé si no era el magic andreu xD no comptava en que podria ser el pèls XD). i m'ha sobtat que es portés com s'ha portat xDDD (parlant de l'Emma xDDDDDDDDD que fort... :P bé, no m'hauria de sorprendre pq és el seu tema preferit: el del seu amor platònic :P jejeje). i m'ha deixat O_O quan he vist el que duia el 51 al matí enlloc del Jacin (he vist al miguel i m'ha sorprés xD) i a la tarda qui estava xDDDDDD curiós xDDD ha estat una grata sorpresa ^^ jejejeje ^^ (em sembla que és el que més m'ha alegrat el dia :P) Pepóoooon! :P

i ara em posaré a veure alguna serie... jejeje ^^ que el Cazador de la bruja està interessant i avui encara no he vist cap episodi ^^

apa, doncs res més (encara no han posat els horaris de la setmana, suposo que divendres ja ho sabré ^^).

fins aviat! ^^

No hay comentarios: