domingo, agosto 22, 2010

I un més a la colecció...

Huolaaaaa!!

ahir va ser un viatge interessant, a l'anada, amb aquell senyor gran, que no havia vist mai i que suposo que és dels nous ^^ impressionant, em va caure bé a la primera com el Punyeteru. no sé, és que entre que ja té cara de iaio bon home i que a sobre és amable XD doncs em va caure bé. no m'importaria que els dies de cada dia fos ell enlloc del Domingo xD jejejeje :P em va fer gràcia veure un senyor desconegut, amb ulleres de iaio però de color verd lloro O.O i quedar-me parada amb cara de: com anirà, aquest home? ^^ es que anava a pel tram pq del 62 mai t'en pots fiar, però aquest bon home em va demostrar que si és ell, i ve puntual, et pots fiar del 62 per ser allà al mc a la hora i tres quarts xDDD es que entrava a les 15 i vaig agafar el 62 de les 14.20, q va venir a les 14.27 :P per aixo dic lo de "puntual" pq comparat amb els altres q porten un 62 en dissabte, doncs és anar puntual ^^ però va nar bé pq va arribar a les 14.43 allà al mc ^^

em va fer gràcia l'altre dia el Paraguayo que va venir al mc a per 1 chicken burger xDDDD va ser: ui! un autobusero! xDDDD

i per tornar, amb l'odiós nitbus T__T caca... xDDD ahir per fi ja tenien els horaris de la setmana que ve:

** dilluns -- de 13 a 19,30
** dimarts -- de 13 a 18
** dimecres -- de 7,30 a 15,30
** dijous -- de 12 a 17
** divendres -- de 13 a 16 i de 18 a 23
** dissabte i diumenge -- festa

i ja està, em sembla. el conductor del dia el iaio de les ulleres verd lloro (q encara no té mot ^^). aiii!! m'encantaria q el Jesús vingués dimecres amb el de les 7.30 *-* es que aixi m'alegraria el dia com fa 2 setmanes i començaria millor el dia si he d'obrir. ara que no vingui amb quasi 15 min de retard pq sino m'agafa algo mentre espero... sort del Pepón... xDDDD

ara he començat (ahir) l'anime de Giant killing. m'agrada, és interessant ^^ ja veurem com segueix.he vist 4 capítols. ^^

també m'he llegit el vol 2 de Curse killing chapter de Higurashi no naku koro ni. ara estic a l'espera de que m'arribi el vol 2 de Time killing arc ^^ que el vaig demanar en pre-order fa 15 dies XD aixi que espero que arribi, si tot va bé la setmana vinent o l'altre ^^ i a l'espera que a l'octubre en surtin més. jojojo *-*

també he disfrutat el vol 8 de Rosario to vampire, que no l'havia llegit fins que sabés quan sortiria el 10 xD i com q falta poc, l'he llegit i demà toca el 9 :P

i ja he acabat amb el vol 1 de Moyashimon ^^ (amb ganes del vol 2 :P).

No hay comentarios: