lunes, agosto 02, 2010

Horaris d'estiu, el retorn del Jose luis i de viatge!

Huolaaaaaaaaaaaaa!!!

avui he agafat el bus amb el Marujón, que tenia els horaris allà al costat i li dic: el puc agafar? i em diu: pq et penses que estan? estan x agafar xD i es reia de mi pq feia cara de feliciana pq tenia els horaris d'agost xDDD (dolent) he vist al Jaciiiiin!!! duia no sé quin xDDDDD

el que m'he fixat era q el Jesús duu el que més agafo. jojojo *-* estic feliç xDDD el molestaré tant com pugui!!! començant x dijous (q espero q no tingui festa, ell ^^). jeje. veig el 115 i penso: serà el Punyeteru? doncs no! era ell! xD

i per tornar, havia d'agafar el de les 17.15 però llavors, m'han demanat que em quedés 1 estona més a la feina i he anat a pel de les 18.15 i mira què bé, q per fer 1 bona obra obtinc el premi gros! anar amb el Jose luis. si ja estava satisfeta x saber on era el Jesús i on era el Jacin, ara el Jose luis! *-* jejejeje ^^ i llavors, he nat xerrant amb el Jose luis, q m'explicava les seves vacances i m'ha donat els horaris (aixo és el que volia *-* xerrar amb un dels preferits i em donés els horaris *-*) li explicava q demà i demà passat estaré a París amb l'Emma ^^ ja veurem com van 12 hores en cotxe!! xDDDDDDDDDD amb el perill públic de sa mare XD doncs ja veurem xD

a les 5 del matí... lalala.. xDDD

apa, doncs ens veiem!! els conductors del dia: el Jesús, el Jacin, el patillut, el Jose luis i el Brincos!! (q estava al matí i m'ha saludat! ^^).

llegit està el vol 14 de Lovely complex i a mitges amb el vol 15 (que el llegiré després). Cherish i happiness, una basura!! T__T

No hay comentarios: