jueves, julio 29, 2010

Nurarihyon no mago, Occult academy i Evangelion.

huolaaaaa!!

avui m'he llegit el vol 7 de El plan de entrenamiento de Shinji Ikari, que ha estat molt interessant, m'intriga si les màquines que els arriben són ja les EVAS xD jeje

també he vist l'episodi 4 de Nurarihyon no mago, que ha estat molt interessant, a veure si la Onmyouji ja ha lligat caps o què ^^

i l'episodi 4 de Occult academy, tant intrigant com les altres 3 setmanes *-*

avui x anar he nat amb el bon home del Juanan, que només ha vingut amb 6 minuts de retard ^^ jeje i s'ha portat genial com sempre ^^ i m'ha fet gràcia uns iaios que li han dit q els ha donat 1 bon servei. doncs jo afegeixo + 1 ^^ jejeje ^^

quina pluja que està caient!! sort que m'he quedat a casa pq estava petadíssima de la feina!! i per tornar, ha estat el Machomán xDDD que ha estat molt divertit xDDDDD i m'ha fet gràcia veure el guapo guapíssim de l'Óscar.... baaaabaaa *¬*

i respecte als horaris de la setmana que ve:

** dilluns -- de 14 a 17
** dimarts i dimecres -- festa
** dijous -- de 16 a 21
** divendres -- de 13 a 18
** dissabte -- de 13 a 21
** diumenge -- de 20 a 24

i em sembla que ja res més a dir!! fins aviat!! ^^ (demà amb el Domingo T__T prefereixo el bon home del Juanan ^^).

els conductors del dia: el Juanan, el Machomán, el guapo xD, l'Andalús i el Punyeteru :P

No hay comentarios: