sábado, agosto 07, 2010

Viatge a París, passejant per la carretera i Virgin hotel.

Huolaaaaaaa!!

el viatge a París, en general, va estar bé, el que va ser moooolt però que molt cansat T,T vam sortir d'aqui a les 5 del matí i a les 6.30 ja estavem a la frontera anant cap a França. vam esmorzar i omplir el dipòsit de gasoil i vam seguir. En entrar a territori francès vam trobar 1 munt de retensions per culpa d'un accident i vam estar aturades quasi 1 hora. Cap a les 16,30 de la tarda entràvem a la ciutat de París. De seguida, vam trobar la porta del Bagnolet i vam estar dues hores caminant per París, en busca de la cosina del marit de l'Emma T_T amb 1 senyor negre que es va oferir a acompanyar-nos O__O fins que li vaig dir en el meu francès de poble que ens sabia greu que hagués perdut tant de temps amb nosaltres. Després d'aixo, vam decidir anar a passejar de veritat i vam agafar el metro, prehistòric!!! no em queixaré més del transport d'aqui!! el d'allà sí que és 1 merda!! T_T el metro era com 1 bus, encara més antic, amb rodes gegants!!! O__O llàstima que no duia la càmara, sino... li hagués fet 1 foto!! :P

llavors, vam arrribar al centre comercial cap a les 20.45 i com que obria fins les 22, tenia temps de cotillejar a l'Auchan. La mare de l'Emma es va quedar fora pq no hi havia taquilles per posar la motxilla i vaig entrar amb el moneder. en mirar al primer pis, vaig veure que tot era alimentació i roba i res de manga, en pujar al segon pis, va ser quan vaig flipar, amb 1 secció de còmic immensa, classificada per editorials i gèneres!! O__O llavors, la elecció va ser moolt dificil!! hi havia fins i tot un top 10 de lo més venut, entre els quals estava en primer lloc One piece, seguit d'Umisho (O__O), Courage Nako (Nanaco Robin), el caballero vampiro, Bakuman, en darrer lloc Pluto, i també Mei-chan no shitsuji estava a la llista. altres no els recordo (em sembla que Bleach i D.gray man també hi eren xD). i més enllà hi havia 1 munt de coses. vaig tenir a les meves mans la guia de personatges de Bleach i el fanbook i la novela de Vampire knight però vaig passar. Si hagués dut més hagués agafat la guia de Bleach xD pq 7,10 que valia amb el descompte està realment bé!! *-* però buenu ^^
finalment, em vaig decidir per:

** Courage Nako vol 1 (que era el que quedava ^^)
** Mei's butler vol 1 i 2 (que van sortir els 2 primers a la venta alhora)
** Blue exorcist vol 1 (que ja l'he llegit i realment m'encanta. en certa manera em recorda a un mix de Nora i D.gray-man xD).

també vaig tenir a les meves mans els tomos 3 al 5 de Koi oto, però com q no sabia si el tomo q havia arrobat era el 2... q si q l'era... U__U però buenu... ^^
també tenia la opció dels preciosos tomos de Shugo chara, però només estaven del 2 al 5 T__T i també tenia la opció de Code geass lelouch, però al igual que shugo chara, només estaven la resta, del 2 al 6 T_T i de Shi.ki només hi havia el 2 U___U i jo volia els 2 tomos T__T aixi que... hauré de demanar Shi-ki al setembre T__T i pagar 8 o 9 euros x ells T__T snif... xD

i després d'aixo, a esperar a l'Emma a que vingués amb els nens. a quarts d'onze va arribar i vam anar totes cap al metro x anar a buscar el cotxe i parlar amb la cosina U___U i l'odisea del metro va ser... uf!! no hi havia ascensors i la maleta i el cotxet, els vam haver de pujar a pes per les 3 linies de metro que vam haver d'agafar!! T__T finalment, vam arribar de nou al barri de les Lilas... vam parlar amb la cosina i vam remprendre el viatge cap aqui... vam trigar 1 parell d'hores en aconseguir sortir de París, entre les obres, les desviacions i que estava mal senyalitzat... T__T i que la gent ens indicava cap on no tocava T__T i després, van fer la ruta de les estacions de servei gràcies als preciosos nens de l'emma, que cada 20 o 30 min, es dedicaven a marranejar, sense deixar-nos dormir T_T i fent- nos parar... T_T

finalment, a les 16.30 de la tarda del dia seguent, vam arribar aqui. jo estava tant cansada que em vaig posar a dormir fins l'hora de sopar... T__T en que mon pare em va despertar T_T vaig sopar i vaig dormir 14 hores xDDDDDDDDDDDD maai havia dormit tantes hores seguides!! xDDDD

i llavors, ahir, en plegar, vaig tornar amb el bus del jose luis xD i va ser força divertit, encara q em sentia com si el pobre home fes 1 monòleg, ja que jo estava requetecansada xDDD i clar, estava assentint tota l'estona xDDD (entre aixo i que l'aire acondicionat no m'el deixava sentir... xD).

llavors, vaig trobar-me mon pare en baixar del bus i em va dir d'anar a comprar i llavors, em vaig trobar la mare de l'Emma i em va dir que volia quedar xD llavors, la vaig trucar i vam quedar x donar 1 volteta xDDDD que va ser de 2 hores, de nou, per culpa dels nens T_____________T vaig cansar-me més caminant x la carretera que treballant!!!! T__T tot per culpa dels seus "cansinos" nens... ^^ però va valdre la pena x veure el Pelopi amb l'uniforme xDD (es que encara no l'havia vist!!! ^^).

total, que vam veure gran part del repertori: Bigotiiiiii!!! (joo!! està a la diagonal! jo vull que em porti el Bigoti!! U.U). i el Domingo tmb està a la diagonal!! jojojo :P millor!!!! *-*
doncs vam veure: el germà del Pepón, el Cap d'es, un calvo estrany, el iaio dels cabells blancs, el jose luis, el Miguel, el Domingo, el Bigoti, el paraguayo, el Vikingo, el Juanan (o era ell o algú que se li assemblava molt xD), el perill públic del magic andreu ... m'en queden 2 que no recordo!! T___T i ja està xDDDD i va ser molt interessant!! jojojo :P

pel que fa als horaris de la setmana que ve:

** dilluns -- de 13 a 16
** dimarts -- de 16 a 20
** dimecres i dijous -- festa
** divendres -- de 13 a 16
** dissabte -- de 13 a 16
** diuemnge -- de 13 a 16

i ja està xDDD jojojo :P (però quina ràbia lo del Papada!!! T__T jo volia el Jesús a les 12 U__U snif... hauré d'agafar el d'abans xDDDD jojojo :P). però em va fer gràcia quan em va saludar estant al mc express ^^ jeje ^^

ja m'he llegit Virgin hotel i m'ha agradat, encara que en alguns moments he trobat que tenia sobredosis de sexe xDDDD me l'he hagut de llegir a volum x dia pq tenia més sexe del que volia en aquests moments xDDD però l'he acabat pq sino no sabia quan tindria ganes de tornar-me a posar per llegir els tomos xD.

i també està llegit el vol 13 de Fairy Tail... T__T la batalla de Fairy tail T__T pos vaya! sembla que s'estigui quedant sense idees, l'autor!! T_T si es que... U.U però buenu, ja veurem com va en el vol 14... xD

ara tenia seriosos dubtes de si posar-me amb l' 1 de Natsume Yuujincho o seguir amb el 15 de love com o posar-me amb el 2 de Hero tales... per escollir, tinc. també tinc pendent el 2 de les gouttes de dieu i l'1 de Royal doll orchestra (però no estic d'humor Kaori yuki, aixi que aquest de moment, no xD). em sembla que em quedo amb el de love com XDDD

els conductors del dia (avui en són col·lecció xD): El Jose luis, el Jesús *-*, el Brincos, el Jacin, el Pelopi xD, el Bigoti, el germà del Pepón i em sembla que ja està ^^

No hay comentarios: