lunes, agosto 16, 2010

Decepcionada? sorpresa? extranyada? Tot plegat potser?

Huolaaaaa!!

Avui ha estat un dia estrany, sorprenent i frustrant T__T i es que començant pel principi, val a dir que m’ha sorpres molt gratament que vingues el Jesus amb el de les 12 ^^ (posem que es el de les 12 encara que hagi vingut quan passaven 9 minuts xD) i com sempre, una de les velles que vol lligar amb ell estava asseguda al seu costat, privant-me de nou a molestar-lo T__T i m’he assegut on m’ha semblat xDDD
M’ha fet molta gracia unes velles que quan baixen una li diu a l’altra: es guapo, el noi, eh? I l’altre li respon: si, es maco xDDDDDDDDD quin riure m’he fet xDDD i mes gracia m’ha fet ell quan ha dit: si m’ho digues algu mes jove… xDDDDDDDD (molt bo! xD) total, que una altra bruixa se li ha acostat en plan “lligar” xDD i no se que li ha demanat pero ell li ha dit q no xDDD (ben fet! xD).
I despres, ja ha vingut “lo dolent” T_T quan ens queden solets, que penso: oportunitat d’or x xerrar… doncs merda d’oca! ¬.¬ res de res, tu! T_T mira que m’he assegut a la cadira i el mirava amb cara de voler xerrar… pero suposo que em diria el mateix de sempre que ell no sap llegir les ments i que si vull algo que li digui (pero ell hauria de saber que “m’agrada” mes que esbrini el que penso a la primera com el Pepon, per posar 1 exemple d’algu que es super perspicaç, per la majoria de les vegades xDDD). Pero buenu… i el que m’ha sorpres mentre intentava que vingues a seure alla on era xD es que fuma! O__________________________O m’he quedat parada… pq clar, no l’havia vist mai fumant O___O i clar, ha estat un estat de shock impressionant xDDD i que despres s’amagui darrera la columna ha estat: no vols que et miri? No vols xerrar? Doncs digues-ho enlloc d’amagar-te darrera 1 columna, coi!!! T_T m’he indignat i he marxat xDDD jojojo :P (jo, es que m’ha fet rabia T__T no se pq em costa tant sempre xerrar amb ell.. amb els altres preferits em costa menys --- relativament, clar xDDDD) ja que hi ha vegades en que em costa.. MOLT xDDDD

M’ha fet gracia les mirades que intercanviaven el Josemi i el Jesus xDDDDDDD ha estat molt bo! ^^ i despres d’anar aixi-aixi a la feina… mes desanimada que res i que m’afectava tot T_T ho he passat fatal T_T (jo que vull que vingui el Jesus pq m’animi per aguantar-ho tot i zas! Merda a la boca! T__T).

I el Jacin tambe m’havia fet gracia xDDD i l’andalus xD

Total, que a la tarda he tornat fent un passeig amb el Cap d’es, ja que tenia el bus espatllat i podies veure el paisatge i com que havia plegat de treballar i no tenia pressa ni estava afamada, m’ho he pres amb molta calma i m’he posat a llegir tranquilament, sense emprenyar a ningu ^^ i he vist el Carlitos, que es el que va despres del Cap d’es… jojojo :P (m’ha sorpres veure el Pels… clixarem be l’hora x no agafar-lo… xD) i dema a molestar al jose luis quan torni de treballar xDDDDDDDDDDD mira que fa dies quan m’ho proposava no el trobava i ara cada dia… ah! Es veritat! Que dema es dimarts i te festa com el Brincos! xDDDDDDDDD be, doncs mentre no sigui el tarat psicopata del magic andreu, que s’estampa contra cotxes i es queda igual mentre es gira i em diu: estas bien? Me he estampado contra 1 coche! T_T amb 1 somrire d’orella a orella. Ja m’esta be… que no sigui 1 psicopata xDDDDDD (ni el Domingo tampoc xDD si es el germa del Pepon millor xDDD que encara no hi he pujat. I si es en Pep, que no fumi purillos dins del bus :P). -> posades a demanar… q no quedi :P total, que em conformo en que vingui enlloc del Jose luis qualsevol menys el magic andreu… q em fa MOLTa por T__T

tambe he vist l'OVA 5 de To love ru mentre esmorzava i despres de sopar he vist els episodis 6 i 7 de El cazador de la bruja ^^. el de to love ru ha estat força divertit amb les germanetes de la Lala xDDD i els del Cazador, cada cop mes interessant. i els titols passen a ser "hombre que..." enlloc de chica que... xDDDD (dema mes! ^^).

Total, que el viatge amb el Cap d’es ha estat d’allo mes entretingut ^^ i duia l’aire acondicionat superfluixet i s’estava de meravella ^^

Pel que fa a les lectures, poca coseta he llegit. He seguit avançant capitols amb el totxo de Swallowing the earth i ja vaig per passada la meitat *-* es que esta realment interessant!! ^^

I al bus del Cap d’es he començat el vol 8 de SA ^^ en que tenen una doble cita en Jun i la Sakura i la Hikari i en Kei xDDDDDDD a veure que mes passa… ^^ (possiblement el llegeixi dema al mati quan vagi a treballar o quan torni ^^ depen de qui porti el bus xDDDD). Si es el Jesus em dedicare a observar mes que a llegir… jojojo :P (i ja llegire a la tarda, q no em corre pressa xDDD a vegades es mes interessant mirar que llegir :P).

Estic contenta que l’encarregada em canvies l’horari de dissabte i entri a les 15 de la tarda enlloc de les 14 i que faci 8 hores enlloc de 9 ^^ em fa molta pena que ella marxi a 1 altre restaurant U__U podria marxar l’odios mexicano!!! T__T pero noooo!! T__T o l’odios Jose… pero noooo!! T___T jo! T_T

Be, els conductors del dia: el cap d’es, el Jacin i el Carlitos ^^ (i el Pelopi i el papada xDDD).

No hay comentarios: