martes, julio 06, 2010

Yu-gi-oh R, Red river i nous animes d'estiu.

Huolaaaaaa!!!

avui al mat´´i m'han donat dues alegries! la primera, que puc entregar el treball de la uni fins a finals de mes, per tant: canya! a fotre's en plan intensiu x acabar-lo (no desaprofito les oportunitats! *-*) i l'altre, que la cartera havia guardat tots els sobres que anaven x mi per venir una sola vegada :P i llavors, ha vingut i m'ha portat els 5 tomos de Yu-gi-oh R, que per sorpresa meva, venien amb 1 carta de Yugi xDDDDDDD (tots menys el tomo 2 :P).
el volum 5 de Maid sama! (que el llegir´´e ara mateix espatarrada al sofa *-*) i el vol 1 de Special A.

de cara a la setmana vinent, m'he demanat el 2, 3 i 4 de Special A i el vol 2 de Moyashimon(i ja fins al meu sant, res mes ^^ em portare be ^^). La caca es que de Moyashimon, fins abril del 2011 no en surt cap mes tomo!!! U__U quina merda! i lo bo es que Maid sama es bimestral i em sento feliç xD el tomo 6 pero, surtira a l'octubre pero al novembre el 7. jeje :P

I els volums 1 i 2 de Red river, que els vaig comprar a l'Arsenico de segona ma, vaig llegir el vol 1 i em va impactar molt. una prota amb dibuix antic, innocent pero alhora decidida, que de seguida se n'adona que passen fets estranys al seu voltant i que de sobte, es transportada al segle XIV *__* i es troba a Anatolia O.O i alla, la mala pecora de la reina de l'aigua la vol com a sacrifici per maleir als seus fillastres pq governi el seu fill xDDDDDDD impressionant. pero clar, el fill tercer del rei, li cau en gracia i la protegeix xDDDDDD jojojo :P marro! XD i ara em toca llegir el vol 2 :P

i sobre la nova temporada d'animes he probat:

** Seitokai Yakumo... l'episodi 1 em va encantar. versio contraria de Maid sama, un noi q va a una ex escola femenina que ara es mixta i que tant sols son 28 nois en tot el campus i que de sobte, la pervertida de la presidenta del consell escolar i les seves membres el fan vicepresident per escoltar les opinions dels nois del campus xDDDDD (pero crec que tenen la intencio oculta de fer marranades amb ell xDDDDDDDd). impressionant :P el vaig disfrutar molt, l'episodi 1 i per tant, la seguire ^^

** High school of the dead. el manga no em va semblar malament, el problema es que l'episodi que havia descarregat era defectuos i l'audio no anava xD aixi que l'haure de descarregar de nou :P a veure que tal estara ^^

** K-on 2 (no es nou d'ara, pero el vaig començar fa dos dies xD). m'esta agradant molt, molt en la linia de la primera temporada. et fas uns panxons de riure que no vegis xD ara em toca veure l'episodi 8 ^^

** Chu bra. (el mateix que K-on 2) no es que sigui nou d'ara, sino que l'estic veient ara. la noia amant de la roba interior, q es pensen que es lesbiana xDDDDD tambe l'estic trobant molt divertit i em toca veure l'episodi 4 ^^

** Kuroshitsuji II. descarregat l'episodi 1 i pendent de veure ^^

** Amagami SS. descarregat l'episodi 1 i pendent de veure tamb´´e
** Shichinin ookami no s´´e que... vaig veure l'episodi 1 i no em va fer el pes, per tant, descartat.

** Shifuku no campanella. descarregat l'episodi 1 i pendent x veure ^^

** Ocult academy. he acabat de veure l'episodi 1 fa 10 minuts, mentre dinava i m'ha agradat moltissim!! molt interessant. una noia, la Maya, que li encantava les coses d'ocultisme, fins que el seu pare s'obssessiona amb el tema i acaba malament (mort) i ella, li agafa mania al tema i vol acabar amb l'escola que ha construit el seu pare *___* pero un paio del 2012 apareix al 1999 amb 1 missio (desconeguda, de moment *__*) aixi que... a seguir-lo setmanalment!!! ueeeeeeeee!!

d'aquests, de moment, seguire aquests dos i els 2 "vells" que m'estic mirant ara pq estan complets. el que rependre d aqui poc es FMA 2, que tinc ganes de veure el final, encara que sigui 1 spoiler del manga, pero el vull veure. jojojo *___* (pq tinc "mono" de FMA despres de llegir el vol 24 :P).

i ahir em vaig llegir 3 o 4 capitols mes del vol 2 de Monster, q se m'esta fent etern... xDD es que es taaant cruel, comparat amb les altres obres de l'autor, q s'em fa dificl de llegir :P).

i avui a la tarda, a veure si si xDDDD si puc anar a veure els meus estimats conductors xDDD (al mati estava el iaio estrany enlloc del bicolor XD i el Gos m'ha saludat!! *__*).

apa, fins aviat!! i dema a agafar el bus de les 12.10 per anar a treballar... T__T

No hay comentarios: