domingo, julio 11, 2010

KDD al mercat de sant Antoni ^^

Huolaaaaaaa!!

avui he nat al mercat amb les del forum ^^ que ja en tenia moltes ganes (no pel fet de gastar) pq tant sols m'he comprat el vol 9 de rosario to vampire i el de Cherish XD aixi que... ^^

avui he nat amb el Pèls 2 en el viatge de tornada amb el 64... q a sobre de no parar-me a mi quan el crido i para a 1 tia bona ¬___¬ (cada cop estic més traumatitzada amb les ties bones ¬,¬). i no em saluda ¬____¬

bé, els horaris de la setmana que ve:

** dilluns -- de 13 a 16
** dimarts i dimecres -- festa
** dijous -- de 13 a 16
** divendres -- de 13 a 17
** dissabte -- de 14 a 21
** diumenge -- de 9 a 16

ara he acabat el primer arc de Railgun i toca l'episodi 15 amb el nou arc... a veure què passa. jeje ^^

i d'aqui una estona, començaré amb l'episodi 1 de Shi-ki, que li tenia moltes ganes x ser de l'autora de Ghost hunt ^^

llegit ja el vol 19. no se sap quan surtirà el 20, però aqui morta d'intriga 1 altre cop amb la resurrecció dels noé, els apòstols (que em sembla 1 còpia barata amb tios bons de Evangelion xD). i em sembla tant fumada com el final desastrós d'amasando ja-pan o la degeneració de Gantz T_T (però jo segueixo llegint-los pq em creen intriga xDDD).

ahir em vaig fer 1 viciada impressionant amb 6 tomos seguits de Please, save my earth xDDD (es que em va picar massa la curiositat i vaig estar llegint fins les 24.30 xDDDDD). a veure com segueix xDDDDDDDDDD (ara seguiré)

i llegit també el vol 9 de Ghost hunt ^^ (ara tocarà llegir al nitbus quan plegui el vol de Cherish o el de Rosario to vampire :P) i per nar a treballar agafaré el collblanc de les 19.10, espero que passi T__T (no com aquell dia... ¬.¬).

i tinc pendents x veure els episodis de varies series xDDD el de One piece d'avui (el 458), el de Seitokai, el 15 de Maid sama i una nova serie de l'estil Tales of the abyss, que té bona pinta que es diu Densetsu no yuusha no densetsu. que té tios bons i com que ara no en veia cap d'aquest estil pq volia començar Tales symphonia, però que de moment, començo aquesta nova xDDDDDDDDDD

i apa, em sembla que ja res més. (molt sorpresa i contenta que el J vingués a la hora i quart clavada i que passaven 6 segons i ja era a la parada xDDDDDDDD).

No hay comentarios: