lunes, julio 05, 2010

Final de Pluto, inici de Love x Mission i algún anime.

huolaaaaaa!!

ahir es van acabar moltes coses, com per exemple, les visites al conductor de l'Oliveras (ja que em va dir q no podia correspondre al que jo volia ¬__¬) i també vaig acabar el vol 8 de Pluto, que em va agradar moltíssim!! sort que el vaig llegir al matí! xDDDDDDDDD el final va ser d'alló més impactant, inesperat però merescut (mort a l'ós de peluix! ueeeeeeeeee!!!). i love x mission va ser d'alló més interessant (tenia més sexe i sang del que m'esperava xDDD) així que ja tinc ganes del tomo 2 :P

el que em va sorprendre va ser algunes de les coses que em deia, que si me les hagués dit al mes de maig o el mes passat, m'hagués estalviat maldacaps i passar nervis 1 mes perque m'acabi dient el que ja m'ensumava T___T (ara, que ell digui la bestiesa que va dir sobre els meus conductors, és IMPERDONABLE! com s'atreveix!! a la foguera!!! a atonyinar-lo!!! T___T si es que... ¬.¬ ells són mil cops millor que ell ¬_¬).

així que avui, si puc, faré 1 visita al Jesús *-* o al caxo tio bueno q porta el 51 *__* m'és igual que sigui 1 trasto... em vull alegrar la vista! xDD (i si l'Óscar el guapíssim també hi és... vull!!! *___*) m'encantaria tenir 1 superconversa amb el Jesús, però em fa por que s'enfadi xDDDDDDDDDDD (però em moro de ganes de xerrar amb ell!! *-*).

també està llegit el vol 7 de Ghost hunt, q l'havia deixat aparcada per llegir Maid sama i altres i també he de llegir el vol 2 de Curse killing arc (que té 400 pàgines *-* jojojo :P). aquest el disfrutaré aquesta tarda apalancada al sofà :P

sort que no tinc llibres d'hospitalet, pq em fa 1 mandra anar amb l'Oliveras... i més, després de la superconversa... ¬_¬ (si q en tinc de Sant Andreu i de Cornellà xD aixi que... *-* amb els meus autobuseros d sempre! :D). aprofito q tinc temps avui i demà, q dimecres ja toca treballar xD (a agafar el bus amb el Domingo... cada dia!!! em poso de mala llet només de pensar-ho!!! ¬____¬ ). i per tornar... qui està enlloc del Jose luis? T___T tinc por xDDDD

apa, doncs per avui, res més (de moment :P). fins aviat!

No hay comentarios: