viernes, julio 16, 2010

Adelantant per l'autopista.

Huolaaaaaaaaaaa!!!

avui he nat a pencar i ha estat graciós veure al Punyeteru saludant xDDD jeje. m'ha fet gràcia i ilusió ^^ i m'ha sorprés que el Calvo malvat duia el collblanc O.O i el machomán xD i l'Antoniu xDD

i després he quedat amb la Silmar i he vist al Gabi i al Jota xDD que m'ha "tocat" en el 64 xDDDD i ha estat molt entretingut i
emocionant pq ha sabut adelantar en la megacua que hi havia a l'autopista *-* i m'he divertit molt *-* jeje

i l'Scorpio es feia el malvat i no sé què deia i no sé si vull saber-ho xDDDD

de lectures d'avui doncs el vol 1 de Initial D (que ja el vaig llegir ahir XD) i també el vol 2 de Initial D *-* (quines ganes que li tenia). i també el volum 2 de Special A ^^ (en el bus d'anada i el de tornada i encara em queda algun capítol per llegir). ahir em vaig llegir el vol 15 o 16 de Nodame (no recordo quin es xD) i ha estat també molt entretingut :P

i ja està. d'anime només he vist l'episodi 15 de K-on 2, mentre esmorzava ^^

els conductors del dia: el Jesús, el Punyeteru, el Jota, el Bon home, el Cigró + Scorpio, el Gabi i em sembla que ja està xD (ah! i el Calavera i el Bombilla).

i apa, fins demà!! que agafaré per tornar el bus de les 21.15 *-* (o el de les 22.15 si em fan quedar 1 hora més, q espero q no xD). per anar, no ho sé, pq si torna a ser el Bulldog i m'emprenyo, pos va a ser que prefereixo el tram abans que discutir amb ell... però era el de les 12 aixi que... no crec que estigui a la 13. xD ja veurem ^^ jeje

apa, fins aviat! :D

No hay comentarios: