jueves, julio 15, 2010

Initial D (el manga per fi a les meves mans!) *-*

Huolaaaaaaaaa!!!

avui, abans d'anar a treballar em truca el Fede i em diu que han arribat uns quants "llibres de comics" xD i penso: sera Initial D? *-* (ja que Asuka /Kaze sempre es dona molta pressa en enviar les coses i triga uns 10 o 15 dies *-*) i aixo que vaig a treballar superfeliç i em trobo aquell impresentable de color taronja T__T que em diu q si no tinc ganes d'anar a parlar amb ell (ell, un home dur de mollera, que te aire al cervell i no enten que quan t'agrada algu, si no et correspon s'et fa mooolt dur haver-lo de veure tontejant amb 1 altra T__T i clar, et saluda tot content, com sempre, des de l'altra vorera T__T i em diu: no me saluda animada pq todavia esta enfadada... i jo pensant: i dale que estic enfadada!! que no ho estic!! coi! T__T). senzillament, si em rebutja, no vindre pas cada dia a "perdre el temps" quan m'agradi algu altre, ja hi tornare pq em sera igual el que faci, mentrestant, doncs no T,T (q m'obligui! xDDDDD).

total, que ve el Domingo com sempre ¬.¬ (en serio, q es canvii de linia xDD) i en plegar de la feina he nat rapidament a buscar els tomos, que siiiiiii!!! eren els d'Initial D!!! el problema es que el tomo 4 esta exhaurit i estan esperant a reeditar-lo U__U aixi que fins que no surti la segona edicio, coincidint amb el tomo 10 o l'11, no crec que surti... U__U esperarem... T,T pero de l'1 al 3 i del 5 al 8 si que han arribat!! *-* mi tesoooooroooooo!!! *-* i llavors, com q no em donava temps d'agafar el de les 17.30, he anat a fc macia i mentre anava se m'havia ences la bombeta xDDDDDD i penso: estara el Jesus? *-* siiiiiiiiiiiiiiiiiiii! xDDDDDD que nomes apareixer m'ha detectat xDDDDD (es que l'he vist alla, arraconat xD em moria de ganes d'anar a xerrar amb ell xDDD) encara q li he dit "lo de sempre" xDDDDDDDD "vull anar amb tu" xDDD i el 51 el duia el Cigro xDDD que ha pujat 1 ruixat i li ha dit "Antonio" xDDDDDDD molt bo xD i jo llegint feliçment el vol 1 de Initial D *-* jejejejejeje (despres si puc, li fare una fotos als tomos *-*).

i be, ah! els horaris de la setmana que ve ^^

** dilluns i dimarts -- de 13 a 18
** dimecres i dijous -- de 13 a 17
** divendres , dissabte i diumenge --- Festa!

aixi que tinc festa el dia del meu sant, dissabte 24 *-* en que anire a molestar. jojojo :P (llastima que el diumenge no tinc cap excusa x molestar al Jesus xDDDDDDDDDDDDD).

els conductors del dia: el Cigro, el Jesus, el Patillut i el Carlitos xD.

apa, fins aviat!! :D

No hay comentarios: