domingo, julio 25, 2010

Tegami bachi (anime)

Huolaaaa!

ahir vaig acabar amb la primera temporada de Tegami bachi... q em vaig quedar horriblement amb la intriga, després de que per una vegada que apareix el Gauche em trobo que és un bandit? va home! xDDD segur que s'ha quedat sense cor i després es torna malvat xDDDDDDDDDDDD jajaja :P a veure quan emeten la segona temporada. però per culpa d'aixo ara el manga caurà si o si, el que he de decidir si és en anglès o bé la edició de planeta xDDD

també he llegit el vol 10 de Ghost hunt O_O impressionant!!! T,T quina història. he descarregat el vol 11 per veure com acaba!! (llàstima que l'11 no estigui publicat ^^).

també vaig llegir el vol 4 de Kobato... es queda molt intrigant... en que es mig adona del que sent pel Fujimoto xDD i la megaaparició de la Kohaku XD

i ahir em sembla que ja no vaig tenir temps de llegir res més Y,Y

alguns doramas que vull veure al llarg de l'estiu i/o pròximament:

** You're beautiful (coreà)
** Personal taste (coreà)
** My country calls (coreà)
** super rookie (coreà)
** Shinzanmono (japo)
** Gaiji keisatsu (japo)
** Boss
** Pasta (coreà)
** Smiling pasta (taiwanès)
** Lunch queen

i acabar els que he començat o vaig començar fa teeemps xD:

** prosecutor princess
** my fair lady
** PI LI MIT
** Evil spirit 05
** Keitai deka mai
** gonzo
** Bambino!

i ja està. avui no agafo el bus. encara que si algú em digués de quedar seria l'excusa perfecta x molestar al Jesús xDDD però com no, doncs sentint-ho molt, no l'aniré a molestar xDDD jojojo :P

No hay comentarios: