viernes, julio 23, 2010

Horaris d'Agost i Aula a la Deriva ^^

Huolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

avui he nat a molestar al Jesús xDDDDDDD (encara que no l'he molestat gaire xD) de fet, al matí havia quedat amb ma mare x nar a dinar i m'ha trucat super d'hora al matí, que quasi m'enxampa dormint xDDD i he hagut d'agafar la merda de tren T,T i he acabat paxant per l'FNAC i he trobat una gran sorpresa:
el volum 5 d'Aula a la derivaaaaaa! ueeeeeeeeee! des del moment en que l'he vist tenia unes ganes boges de llegir-lo però he hagut d'aguantar fins la tarda per poder-lo devorar amb avidesa xDDD i ja l'he acabat en el viatge de bus de tornada amb el Wally ^^

llavors, per anar, he nat amb el Jesús *-* que el 51 el duia el senyor purillos enlloc del Cigró O_O també amb 1 nou look, de cabell més curt i feia 1 pose de "sóc 1 home interessant" xDDDD i llavors, ha vingut el Jesús, que ha hagut de mirar el número xDDDDDDDDDD i ha dit: no sóc 1 collblanc XDDDD que bo xDDDD

el vol 5 ha estat interessantíssim!!! i encara s'ha quedat mes interessant amb lo dels volcans submarins. ja no surtien tants monstres estranys i eren mes problemes "reals". a veure com acabara. si moren tots, sobreviu algu o que *-*
la conclusio: el mes que ve!!! *-*

Ara estic amb el vol 4 de Kobato, que li tenia moltes ganes ^^ i de lo que tenia a les mans tenia ganes tambe de Eres mi mascota pero de moment, em quedo amb Kobato.

ah! abans he consultat els horaris d'agost i m'encanten!!! *-* van perfectes x anar a treballar!! soc feliç!! no haure d'agafar la merda de tram cada dia i podre anar tots els dies menys dissabte en bus!! ueeeeeeeee!!! *-* (m'agradaria dir tots els dies pero millor de dilluns a divendres i diumenge que no pas dir que m'anava be nomes els diumenges ^^). el bus de primera hora, en hora perfecta xD i a sobre un bus a les 23 de la nit!!!! impressionant! quasi segur que es el Brincos xDDDD ja que em va dir que ell estava encantat de dur el penultim bus i que si calia que duria l'ultim bus ^^

per tornar, m'ha xocat 1 cosa que m'havia dit el wally quan havia pujat. li dic hola, em diu hola i em diu: si no hubieras corrido lo hubieras cogido igual. i jo pensant: MENTIDA podrida!!! segur que si no hagues estat alla en el mateix moment que venia i ningu l'hagues cridat, hagues passat de llarg i no m'hagues recollit! T___T el dia en que em demostri aixo que ha dit, m'ho creure xDDD (a mes, nomes havai corregut pq es tancava el semafor i si em quedava en el semafor havia d'agafar el 64 i haver de caminar i em feia mandra xDD ja que ja sabia que era el Wally el del 51 pero em feia mandra caminar pq estava cansadissima xD).

apa, i ja esta. els conductors del dia: el Jesus i el Gabi ^^ (em sembla que ja esta xD).

No hay comentarios: