lunes, julio 26, 2010

Ookami Kakushi.

Huolaaaaaaaaaaaaa!!!

avui he molestat al Jesús sense saber-ho xDDD jojojo :P es que no sabia que estava al matí XD i aixó que he acompanyat a mon pare a x mapes de catalunya al palau robert i va, i li dic d'agafar el 61 xD i zas! i era ell xDDD jejejeje ^^

m'ha fet gràcia, de tornada les conspiracions del Pèls 2 i el Senyor puurillos XDDD que li deia que l'esperés ara quan plegués xDDDD jajajaja molt bo xDDD segur que l'esperava, no com el senyor Jordi xDDD

i també, a l'anada, m'ha fet gràcia les conspiracions amb l'Antoniu xDD saludant des del 51 XD abans d'entrar a l'autopista xDD i quan ens ha avançat pel carril del centre ha estat O_________________O l'Antoniu!!! xDDDDDD boníssim! m'he rigut MOLT! xD estaria bé que el Jesús a l'agost portés el collblanc... lalala... xDDDDDDDDD i el del darrer autobus serà el Brincos? xD he vist que el Jesús tenia horaris!!! *-* els els demanaré a ell xDDD jajajaja. la intenció era preguntar a l'Antoniu xD però a veure si puc pujar amb ell i demanar-li :P jaja :P (em fa més ilusio demanar-los-hi al Jesús :P).

els conductors del dia: l'Antoniu, el Jesús, el calvo malvat, el jove calvo malvat (amb la seva perilla xDDD), el Pèls 2 xD (boníssim quan li pregunto pel pepon i em diu q té festa xD).

ja he acabat de veure Ookami kakushi. un anime menys. la veritat, sense els episodis del 8 al 10 hagués estat millor! massa tenebrosos pel meu gust i m'han fet patir molt!! T.T però per la resta, bé ^^ així que ho deixarem en un "no ha estat malament" XD

avui m'he llegit el vol 6 de Shinji, ja va quedant menys!! jeje :D toca el vol 7... quina espera més mortal pels vols 9 i 10 XD i aixo que el 8 el vaig comprar fa 4 dies xDDDD

i ahir al vespre vaig acabar amb el vol 2 de Initial D. jejeje ^^ mola més el manga que l'anime i aixó que l'anime em va agradar moltíssim, però el manga té un no sé què que el fa irresistible xDDD (els germans Takahashi estan més bons xDDD). em fan gràcia les megafans! algun dia trobarà novia el Keisuke? xD es que em fa pena aquella pobre que sempre li va al darerra i quan sembla que si q la vol, zas! s'ho repensa i la pobre amb cara de tonta T,T

i ara no en llegiré més fins que m'arribi el tomo 4 ... q sino... encara no sé quan serà aixo U__________U

i ja està!! demà possiblement vaig d'excursió amb mon pare!! juju a veure castells!! ^^ (encara que si ell s'en desdiu, i el Jesús està al matí posaré en marxa el meu pla malèfic. en serio, per culpa dels marujones m'he acabat imaginant aixo i rient sola xDDDDDDDD).

també he posat la versió d'estiu del blog en colors platja xDDD jejeje. :P es que m'ha semblat mono *-*

No hay comentarios: