martes, julio 27, 2010

Excursió a Castellet i Princess lover.

Huolaaaaaa!!

avui he fet 1 mini excursió amb mon pare, sortint a quarts de deu de casa xD i trobant 1 munt d'autobusos pel camí xDDD ha estat mlt graciós veure per exemple el 57 per allà Cervelló *-* que era el Paraguayo xD o bé veure l'home-greix i el bombilla amb el 567 ^^ o el calvorota amb el 61 ^^ entre altres que hem trobat pel camí i que ha estat molt graciós ^^ ah! o el Jose mari amb el 64 quan ja tornavem ^^ hem anat fins a Castellet pel camí de Vallirana i l'Ordal (impressionant la quantitat de pobles x on passa el 57!!! O__O que si cantallops, l'ordal, les casetes d'en Julià i no sé què més O___O i les parades ronyoses i bancs de fusta!!! O__O). al no haver-hi passat mai amb el bus, doncs impressiona veure-ho passant amb el cotxe! i bé, arribem al castell i era tancat T_T era de pago, concertant cita i només els dissabtes. per tant, caca de la vaca xDDD

quan hem arribat, hem dinat a casa i després de dinar m'he posat a veure Princess lover i ja l'he acabat (em quedaven 4 eps x veure) i no ha estat malament, ara, per tornar-la a veure, doncs va a ser que no ^^ no ha estat malament, però els finals oberts i jo, no som amics ^^

ara estic descarregant els 2 primers de El cazador de la bruja ^^ per recomanació de la Yuki, del fòrum. a veure si m'agrada... ^^

llegint en aquests moments el vol 6 de special A ^^ interessantíssim, encara que aixó ho vaig veure animat. (es que aixo d'esperar "tant" per tenir els tomos fa que se'm passin les ganes XDD).

i apa! de moment, res més ^^ ah! i tmb havia vist el ceri fent el canvi de conductor XDDDD (i m'ha enxampat cotillejant xD) igual que el Calvorota xDDD

apa, ara si, fins demà!! (demà a pencar... aixi q a les 12.10 amb el Domingo T__T).

No hay comentarios: