martes, julio 13, 2010

La corda d'oro, Soul eater i Tegami bachi.

Huolaaaaaa!!

ja m'he llegit el vol 1 de La corda d'oro, que m'ha arribat avui (i que espero q proximament m'arribin els tomos 2 i 3 XD). m'ha agradat, es diferent de l'anime. En Tsuchiura i la Kaho no es coneixien, cm en l'anime i ell esta gelos d'ella per haver estat seleccionada pel concurs ^^ el Ren, sembla tenir uns sentiments cap a ella des del principi O__O cosa que tambe m'ha sorpres xDDD i de moment, res mes xDDDDDD el Yunoki es mes maquiavelic que a l'anime, tambe xDD a veure els altres volums ^^

He repres l'anime de Soul eater, ja que primer vull acabar de veure l'anime per decidir si al setembre em faig el manga o no. el mateix va per Tegami bachi. un cop acabi els 2 animes, decidire si em compro el manga. ^^ ja que tots dos son interessants i emocionants pero tenen 1 cosa que no m'agrada: massa dramatisme i son massa tristos pel meu gust U__U els passen massa desgracies als protes i no m'agrada llegir per patir. ja que m'agrada llegir per passar-ho be T.T i de moment, son series per llegir 1 cop i no tocar-les mai mes T,T aixi que (com Life... 1 cop la llegeixi completa no m'hi acostare mai mes xDDDD pero tinc curiositat x llegir-la. aixi q ... de biblioteca i sense pressa xD).

aixi que ja veure... encara que ja he vist els episodis 11, 12 i 13 de Soul eater i uf.. un de divertit i un de tragic T.T i amb Tegami bachi, el mateix. el que dubto es si el manga es igual o es mes desenfadat o be l'anime es mes "light" i per tant, el manga, ben lluny xD (com Kuroshitsuji, l'anime em va agradar. el manga em fa por xD). aixi que... ^^

llegit el vol 7 de Please save my earth. cada cop m'agrada MENYS! a mesura que passen els tomos els agafo encara mes mania a tots els personatges i a la historia... T__T a veure el tomo 8 (nomes me la llegeixo pq la vaig pagar ¬.¬ i perque no sigui dit q la deixo a mitges. pero em costa MOLT posar-m'hi T__T).

i em sembla que no he llegit res mes pq entre lo de la rentadora i tot plegat no he tingut temps U__U

aqui us deixo una enquesta de les series que m'agradaria comprar però que encara no estic decidida de quina compraré primer (ja que les prioritats: Special A i la Corda d'oro ja les tinc en marxa xD). aixi que quina us comprarieu primer? ^^

a veure si dema puc anar amb el Jesus *-* xDDD q m'en moro de ganes :P (espero q no tingui festa... xDDD).

No hay comentarios: