martes, julio 13, 2010

Final de To aru Kagaku no Railgun

Huolaaaaaaaa!!!

ara mateix he acabat de veure el darrer episodi de to aru kagaku no Railgun i m'ha agradat moltissim. amb episodis d'allo mes divertits, desenfadats, que semblaven "relleno" pero que hi havua petites coses que apuntaven cap a 1 altre "arc" amb 1 gran dolenta al darerra xD. en resum, que ha estat 1 bon passatemps pels darrers dies i que no em sento pas com haver perdut el temps. ^^ ha estat molt mes divertida que To aru majutsu no index. (encara q m'hagues agradat mes romanç entre el noi de la serie damunt dita i la Mikoto xD pero buenu :P). relacio amor odi xDDD

doncs una serie menys i dema donare una oportunitat a Seikon no qwaser, que te pinta de ser molt mes "seria" i trista que aquesta (que aquesta de trista res, per sort ^^). espero que m'agradi, sino, doncs passarem i a per 1 altra! ^^

avui m'ho he passat pipa amb el Patillut xDDD m'ha fet molta gracia ^^ i a sobre, he vist aquell noi tant guapo al 64 *¬* baaabaaaa... jo tambe hi vull anar xDDDDDDD (pobre Jesus, cada cop q el veig li dic aixo xDDDDDDd pero es veritat!! tinc ganes de pujar amb ell pero no coincidim!!! a veure si dimcres puc! *-* en tinc unes ganes! xD). pq dema han de venir a portar la rentadora T__T i no podre anar a molestar al Jesus tal com tenia planejat U__U

llegit ja el vol 3 de Busou Renkin. es queda molt interessant amb la presentacio dels bessons Hayasaka XD (el vol 4 el tinc començat i a veure quan m'arriben els tomos seguents!!! tinc ganes de llegir-ne mes ja!!! *-*). i avui no he tingut temps de llegir res mes U.U

tambe m'ha fet gracia el Jacin mirant supermegaseriosament xD i el Punyeteru saludant desenfadadament ^^ (tambe la megasalutacio de l'Antoniu al Domingo O__O m'ha sorpres infinitament que el Domingo "fes conya" amb l'Antoniu i li envies petonets!!!! O__O m'ha deixat en estat de shock xDDDD i tambe m'ha sorpres veure al Mandonguilla tot el dia al 51 xDDDDDDDDDDD
la megasalutacio de l'Edu amb somriure malvat xD ha estat molt gracios :P i em sembla que ja esta :P ah! i el J tant puntual com l'altre dia xD ha estat arribar a la parada en plegar de la feina i zas! ja ve xD avui ha estat 49 segons despres de la hora i 15 xD impressionant xDDDDD i avui, per sort, no s'ha descuidat d'obrir la porta xDDDD

i ja esta :P apa, doncs m'en vaig a dormir!! i dema dia lliure! (lliure del tot no pq al mati picare treball de la uni i a la tarda amb la rentadora U__U). pero be xD es el que hi ha... encara no entenc com aquell indesitjable pot arribar a pensar que estic "enfadada" amb ell... no se com no enten que senzillament "m'agradava" i prou i que per aixo no hi vaig, no perque estigui "enfadada". senzillament, no hi vaig pq en veure'l lligant amb altres clientes o portant els seus lligues al bus em faria mes mal que be i acabaria amargada tot el dia o be plorant tot el dia... T__T pero es veu q aixo es complicat d'entendre pel seu cervell de mosquit... si es que qui no arriba a mes, no arriba a mes xDDDDDDDDDDD aix... xDDDD
pensem en el moment estelar de la gran aparicio del Patillut i el que ha fet, i aixi riure una estona abans d'anar a dormir XD si es que realment es 1 crack animant a la gent xDDD
(l'altre cop tambe va ser genial amb el "hay mas peces en el mar" xDDDDDDDDD).

i ara, d'animes que vull començar tinc : shakugan no shana, Seikon no qwaser i yumeiro patissiere xD pero ja veurem quin començo (si es que en començo algun i no n'acabo algun dels començats primer ^^). possiblement en comenci algun i intenti seguir amb els començats xDDDD.

apa, ara si!! bona niiit! :D

No hay comentarios: