jueves, julio 22, 2010

Continuem amb Lovely Complex i altres bestieses d'avui.

Huolaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

quina calor més horrible que fa a la tarda!! al matí s'estava mooolt bé, però ara caca de la vaca T___T

aquest matí he agafat el 51 amb el Pèls 2 i estaven allà mons avis, q el pobre avi no s'enterava de res xD. he nat a la uni, amb 1 cua mortal i ho he deixat x 1 dia lliure pq sino no hagués arribat a la feina i també m'he passat a Jaimes a per alguns tomos ^^

** Lovely complex vol 13 al 17 (completa). jejeje. queda més maca completa en francès a l'estanteria ^^

** Les gouttes de dieu vol 2

** Royal doll orchestra vol 1 (quines ganes d'estirar-me al sofà o al llit a llegir-lo!!!) però em quedaré 2 mesos amb la intriga xD (o més! xD)

i ja està. jejejeje i m'he demanat els 2 últims de Comme elles, els 2 últims d'Emma i el vol 9 d'Initial D ^^ (esperem que arribi també el 4 ^^). i ja està. jejejeje ^^ però aixo fins setembre no crec que arribi :P

avui m'he llegit el vol 5 de Special A, que s'ha quedat MOLT interessant (ja tinc ganes de llegir més!!) però de moment, no tinc més tomos U,U

el volum 13 de Lovely complex, que es queda també molt interessant en veure què li farà o no, la hostessa a en Ootani xD

i finalment el vol 6 de Haruhi Suzumiya XD que feia 3 setmanes que el tenia pendent x llegir :P (a veure si avui al vespre, ja q estic en mode Haruhi, llegeixo més de la primera novela).

sobre els horaris de la setmana que ve:

** dilluns i dimarts -- festa
** dimecres -- de 13 a 21
** dijous -- de 12,30 a 16
** divendres -- de 13 a 16
** dissabte -- de 12,30 a 16
** diumenge -- de 17 a 23

jojojo... tinc 5 dies seguits de festa!!! ueeeeeeeeeeeeeee!!! des de demà divendres fins dimarts vinent!! dies en que faré el gandul x casa i molestaré a certa persona algun dia xDDD (per cert, quin tall de cabell q s'ha fet el Jesús O___O) m'he quedat flipant xDDD

i el viatge amb el Brincos i l'amanda ha estat molt divertit xDDD veient l'Edu com el saludava x la finestra també ha estat molt curiós. i el Cigró, que m'ha fet gràcia dient: por ahí atrás viene el Jesús xDDDDDDDDDDDDD ja que sabia perfectament pq he mirat d cop (ja que estava llegint xD) i m'he recordat de que era la hora del Jesús xDDDDDDDDDD i era el Cigró i l'he mirat amb cara de: el 61 haurà passat? xDDD i m'ha fet gràcia pq realment venia per darrera xDDD amb aquell "nou look" O____O

els conductors del dia: el Cigró, el Brincos, el Pèls 2, l'Antoniu XD (es que quan estic concentrada llegint no m'entero i no el detecto xDDD), l'Edu i ja està xD jaja :P

apa, doncs em sembla que no em descuido res ^^ fins aviat!!! ^^ (demà a dinar amb ma mare i a la tarda ja veurem... xD).

No hay comentarios: