sábado, julio 03, 2010

Explorant l'entorn - El 74 de Barcelona.

Huolaaaaaaaaaaa!!!

avui estreno una nova secció, part de la meva afició d'agafar el bus per anar als llocs, perquè és més còmode.

així que he nat a pel 64 de les 16, que ha vingut amb 15 min de retard ¬,¬ i ha vingut l'Edu, que m'ha dit: hola, bona tarda O.O uoh! m'ha fet molta gràcia :P

i llavors, he nat a Sant Andreu a per La ley de Ueki vol 2 al 5 (l'1 estava superfet pols T.T) i de Zatchbell el 2 i 3 (l'1 ja no el tenien! sort q el vaig agafar fa 6 mesos xDDDDDDDDDDDD). el 4 i 5 també els havien fet malbé ¬_¬ i tenien el 6 però 7 i 8 no ¬,¬ aixi que ja veuré què faig, pq el que tinc clar, és que per scans és 1 pal del mil. (per mi, clar ^^).

i clar, el metro ha trigat ni més ni menys que 1 hora i mitja pq no tirava el maleït metro i quan entrava al túnel anava balancejant-se tant que feia feror T_T una por horrible!!! T_T aixi que, en vista de que el metro anava malament, he volgut experimentar amb algo que feia molt de temps que tenia en ment, agafar el 74 i veure per on passa fins arribar a Zona universitària. i ha estat dit i fet. he baixat a Fabra i puig i he sortit per la sortida que he cregut convenient i zas! allà estava la primera parada del 74. curiós, que hi ha 1 bar al costat i allà estava l'autobusero ^^

mentre mirava per on passava el bus per saber on baixar, he calculat que trigaria uns 45 minuts, ssi no pujava gaire gent (i ha estat clavat xDDD). Ha passat per força barris per on no havia estat mai: Vilapiscina, Horta (passant pel Laberint *-*, que per desgràcia, estava tancat) i pel Parc güell i es veien uns diferents tipus de barris. primer, barris més marginals i pobres, barris comercials i després els barris dels rics (amb cases grandioses i impressionants). i en donar-me aquesta calma i tranquilitat i la sensació de viatjar per diversió i a la búsqueda de l'aventura (que últimament havia perdut per culpa d'aquell desgraciat) i m'he sentit superfeliç i mentre viatjava pensava en aquesta nova secció pel blog. (l'altre dia, quan vaig fer el mateix amb el 67 de Bcn ho vaig plantejar, però no hi vaig tornar a pensar. però avui si, és la decisió per tenir un estiu entretingut: viatjar en bus per Barcelona i voltants, per la zona 1 ^^ jeje).

aixi que niré explicant les peripècies i la visió dels pobles des del bus ;P

per tornat, he tornat amb el Senyor Purillos xDDD que avui stava seriós al principi xDDDDDDDD ha tingut gràcia :P

els conductors del dia: el Cigró, l'Edu i el Senyor purillos xD (l'Edu flipat x la diagonal ha tingut mooolta gràcia xDD).

també m'he llegit (de biblioteca) els vols 22, 23 i 24 de Gantz. cada cop més extranya T__T i rara... no sé, ja no li veig el què xDDDD (sort q no em vaig comprar res! :P). quan comprin algun dia el 25 a la biblio, ja el llegiré :P (no tinc pressa :P).

i també llegit el vol 2 de Ueki. ^^ curiós. a veure què passa en el 3 (espero que d'aqui al 6 no m'enganxi pq sino ja em veig comprant-la demà al mercat de sant antoni xD).

i llegit també el vol 7 de Pluto (es que amb lo malament q nava el metro... llegir 4 tomos!! xDDDDDDDDDDDD). es queda interessantíssim amb el combat entre l'Epsílon i el Pluto. a veure com acaba!! jeje (ara a llegir el vol 8 :P) i a veure l'episodi 1 de Kuroshitsuji 2 (que s'està acabant de descarregar :P).

No hay comentarios: