viernes, julio 02, 2010

Final de TRC i Slayers Revolution.

Huolaaaaaa!!

aquest matí he nat al Mc a veure els horaris de la setmana que ve ^^ jeje. que bon home que és, el Juanan ^^ (aixo ja ho sabia, però és que em fa feliç quan et toca de conductor 1 bon home al bus! ^^ t'alegra el dia :P).

total, els horaris de la setmana que ve:

Dilluns i dimarts --- festa
Dimecres -- de 13 a 17
Dijous -- de 13 a 19
Divendres -- de 12,30 a 16
Dissabte -- de 13 a 16
Diumenge -- de 20 a 23

o sigui, un horari dels guapos, que tant m'agraden *-* jejeje ni matinar, ni anar tard :P

pel camí m'he llegit el vol 24 de FMA *-* que es queda interessantíssim de nou!! més!! *-*
ahir em vaig llegir també el vol 12 de Fairy Tail, que com ja sospitava el Jeral i el Sieg eren la mateixa persona... jojojo :P em sento satisfeta!! ^^ i tinc ganes de més, també!

també vaig llegir abans d'anar a dormir el vol de Slayers Revolution, que et deixa amb ganes de més (tots amb ganes de més! xD). i que va estar molt entretingut. dels que he llegit d'Slayers, el que més m'ha agradat ^^

i finalment, el final de TRC en que em quedo amb cara d'idiota després de 28 volums, ja que quan diuen allò el Xiaolang i la Sakura i que surten de nou de viatge i s'acaba com l'anime em venen ganes de cremar els 28 tomos i d'assassinar a les Clamp xDDD. En serio!! espero que el final de Holic sigui diferent, encara que em sembla que ja serà força semblant ¬.¬ (sort que havia llegit el vol 15 de Holic abans que el 28 de TRC o m'ho engegava tot a pastar xDDD). Així que ja veurem amb què ens surten ara les Clamp amb la "continuació" dels 3 anant de viatge! sort que la Sakura i el Xiaolang van dir (per fi) el que sentien l'un per l'altre! sino... ja era per posar a la venta la serie xD. (però sé que dintre d'un temps, potser mesos o potser anys, la rellegiré, pq les Clamp són les clamp! la de vegades que m'he rellegit RG veda xD i Me gustas porque me gustas i Wish! ^^) aixi que no descarto rellegir-la en un futur ^^

i de moment, res més. a l'espera del vol 5 de Maid-sama! i els 5 tomos de Yu-gi-oh r! ara a llegir el vol 19 de D.gray-man xDDDDDDDDD i segurament em posi amb PSME. també m'han vingut ganes d'acabar de llegir Tokyo Juliet... xDDD (que m'en queda la meitat i també ja fa quasi any i pico que la tinc :P). però com q em va segons em dóna... xD jeje :P

al final al matí no he nat a pels tomos d'Ueki, hi aniré després :P jeje

apa, fins aviat!! els conductors del dia: el Juanan, el Patillut i el Gos ^^

i a la tarda, he nat amb mon pare, que es volia anar a comprar unes camises i hem agafat el 51 amb el Cigró (que si hagués vist al Jesús al 61 abans de pujar al 51 l'hagués agafat sense dubtar-ho!!!). vull pujar amb el Jesús!! i amb el caxo tio bueno que he vist al 51 també!! *¬* quin home!! el de l'Oliveras no li arriba ni a la sola de la sabata!!! *¬* també m'he quedat amb les ganes pq al tornar, hem tornat amb el Wally. l'Scorpio ens ha saludat xDDDD

i llavors, he nat a l'Fnac, amb mon pare ratllant-me amb el tema dels còmics ¬______¬ i al final m'he pogut comprar alguna cosa ¬___¬ (no tot el que volia, q ja li he dit que quan no miri, els compraré ¬_¬):

** Cinturó negre vol 10 (quines ganes de llegir-lo ja!)
** Pluto vol 8 (final) -> a veure com acaba aquesta obra *-* jejeje aquest mes tinc doble ració d'Urasawa! i també he vist que surt el vol 9 de Monster xDDD però encara em queden tomos x comprar :P (però no em corre pressa :P)
** Eres mi mascota vol 3 (que me'l llegiré després de sopar còmodament com Cinturó negre. als 2 els tinc moltes ganes! però aquest va primer! xD jeje :P)
** Nodame Cantabile vol 16 (no em corre tanta pressa de llegir com els altres dos, aixi que primer els altres dos i després aquest, aixi que fins demà, no toca xD).

i al final, entre una cosa i l'altra no he nat a x Ueki. demà al matí hi aniré (o a la tarda!! que aixi puc probar sort i veure si el tio bueno que he vist al 51 penca... tant de boooo!!! *¬*).

i afegint de conductors del dia els de la tarda tenim també: el Jesús *-*, l'Scorpio, el Cigró xD, (encara q no m'ha dit hola ¬_¬), el Borde (x la supersalutació mona que ha fet xD) i em sembla que ja està. ah! i el Carlitos xDDD.

una de les frases del dia ha estat: ah! i l'altre diu: mira, en Josep Lluís! xDDDDDD ha estat: es diu Josep Lluís? i em diu: si, no ho sabies? xD i li dic: no xDDD que bo :P

si es que on estiguin els meus conductors de la Soler i sauret, la resta no valen res ^^

1 comentario:

Javi dijo...

Sobre TRC... que el epílogo me ha gustado bastante y a mi parecer sube el nivel de los anteriores tomos, que eran horribles. Yo sólo espero que en Holic le den solución a las dudas que quedan (que no son pocas) y que acabe ya también!!