viernes, junio 11, 2010

Mario Galaxy 2

Huolaaaaaaaaaaa!!

avui he nat a pencar T__T si, plovia i m'he tirat 20 minuts esperant al Juanan T________________________T que venia amb 20 min de retard T__T (sort que m'he entretingut amb el Menja albercocs menjant 1 albercoc xD) i altres que passaven x allà com el tio bueno (que ha retornat al 64 xD) i el guapo de l'Óscar (que estava al 51 *-*).

i quan he sortit de treballar he nat a comprar l'esperadíssim Mario Galaxy 2 (i ja hi he jugat 1 horeta... jejeje *-*). i espero q el meu estimado torni ja la setmana que ve (per una banda, m'en moro de ganes, però per l'altra em fa por que em digui q vagi a prendre x sac U___U). i segueixo llegint els meus adorats tomos de Ghost hunt. ara mateix llegint el vol 6, el de la casa encantada *-*

tinc de la biblioteca per llegir els volums 3 i 4 de Chi's sweet home ^^ a veure si després m'apalanco x llegir-los ^^ jeje

horaris de la setmana que ve ^^

** dilluns - de 19,30 a 23
** dimarts - festa (excursió a Port aventura!!!! ^-^) -> el mc envaiex port aventura!!!
** dimecres - festa (ves a saber a quina hora arribarem com pq em donin festa!!)
** dijous - de 12 a 17,30
** divendres - de 18 a 23
** dissabte - festa
** diumenge - de 9 a 17

un horari variat, 2 dies de dia i dos en horari de nit ^^ i a veure el dilluns si ens donen els detalls de l'excursió!!! ^^

i de moment, em sembla que ja està... ha estat curiosa la salutació de l'Scorpio des de l'altra vorera i lo del Wally (no comments xD) i el Punyeteru, com el Senyor purillos, estaven a tot arreu xDDDDD i he vist al Jesúuuuuus!!!! *-* quina ilusió que m'ha fet *-* a veure si la setmana que ve el puc molestar!! *-*

apa, doncs res més... els conductors del dia: el Jesús, el Brincos 3, el Juanan (pel seu esforç sota la pressió estressant xD), el guapíssim Óscar i el tio bueno del "Jose mari" xDDD.

ah! avui he canviat la plantilla xDDDD ja que m'han ofert aquest disseny tant mono ^^

No hay comentarios: