sábado, junio 05, 2010

Indignacions varies sobre les biblioteques.

Huolaaaa!!

ahir sort que ahir em va fer riure el cigró o hagués estat 1 dia verdaderament merdós XD ah! ahir també va valdre la pena x agafar el bus amb el guapo de l'Óscar *-* baaabaaaa *¬*

avui ha estat 1 altre dia merdós T_T vaig a la merda biblio d'Esplugues i són tant imbècils, que els preguntes per un llibre i et diuen que miris el catàleg. els dius que l'acabes de mirar abans de sortir de casa, que saps que està disponible a menys que se l'hagin emportat fa 12 min i passen de mi i em diuen que ja m'apanyaré T__T he agafat les coses i au! que els donguin pel cul!! T_T i he agafat el bus amb el Pèls 2 (sort que era ell i no el Pepón ¬,¬) i m'ha alegrat 1 miqueta ^^

nova sèrie de TV que he descobert i que m'agrada força: El mentalista. la trobo molt interessant ^^ com se n'adona tant fàcilment de les coses ^^ (vist ja fins l'episodi 4 ^^ després quan torni miraré el 5 ^^).

també m'ha fet gràcia el Morales XDDD que m'ha dit que era 1 cabrona XDD i que li diria al Raúl xDDDD (tot pq ahir ens va sentir quan teniem la porta del balcó oberta i parlavem amb mon pare i miro pel balcó i em diu: qui hi ha a l'Oliveras? i li dic: el Morales. i em diu: el gos? té nom de gos? XDDDDDDD i ho va sentir XDDD i ara està indignat XDDDDDD). i també he vit al Menja xDDDD

a veure a qui em trobo quan agafi el 64 (si ve a la hora ^^) quan vagi a Diagonal mar a comprar 1 detallet x mon pare ^^

conductor del dia: el Pèls 2 ^^

No hay comentarios: