jueves, junio 17, 2010

Higurashi no naku koro ni - Onisarashi hen (completa).

Holaaaaaa!!!

Ja m’he llegit els 2 primers volums de la saga de Higurashi no naku koro ni (en anglés Higurashi ~ when they cry) i la primera saga, compresa per 2 volums és anomenada en anglés Abducted by demons arc(Onisarashi hen). ^^

Tracta de la primera història i inici del cercle de morts per la gent de la vila de Hinamizawa. Explica quan arriba en Keiichi Maebara i de com la Rena Ryugu és la prota del primer cercle de morts . impressiona MOLT, pero MOLTISSIM més que l’anime. Els ulls demoníacs de la Rena són una passada. A part, que hi ha coses que canvien un munt, com la gent de la vila amb ulls de dimoni i que tothom cregui cegament en l’Oyashiro-sama ha estat impressionant! A part, que realment sembla la maledicció de l’Oyashiro amb aquest ambient tant terrorífic que tenen els 2 tomos. Els pèls se m’han posat de punxa mentre llegia!! *-* ha estat impressionant com t’enganxa i esgarrifa alhora!! ^^

Avui al matí, canviant de tema, he anat a pel collblanc pensant: ai, vindrà el Mario i zas! Sorpresa!! Ve el guapíssim de l’Óscar *-* i jo feliciana babejant pel guapo! (jojojo *-*). I per tornar, amb l’Edu (ja queda menys per dilluns i per poder veure al Raúl!! xDDD avui m’ha fet gràcia el Fran xDDDDDDDDDD que em preguntava que què li veig al Raúl. Jojojo :P).

I he seguit amb 2 episodis més de Armor hero!! Qué emocionant que està! Lo dolent és que et deixen batalles a mitges que segueixen en el següent episodi!! xDDD m’encanta com la Mei Zhen s’aprofita del periodista vilment xDDD (però suposo que arribarà 1 punt en que ell descobreixi la veritat :P).

També ja he llegit el vol 3 de Chi (de la biblio) i tinc el 4 preparat per llegir-lo o demà o el cap de setmana al vespre (per relaxar-se és magnífic, aquest manga!! T’entreté, et fa riure i et tranquilitza com cap altre!! ^^). -> aixó em recorda que quan em quedi sense Chi per llegir al vespre hauré de reprendre School rumble xDDD (que em queda 1 tomo x comprar i aquest mes en surt 1 altre més ^^).

I hauré de pensar en algún altre dels que tinc “desenfadats” a l’estanteria per llegir abans d’anar a dormir. (en rellegiré algun dels que tinc de fa anys. Els que tenen més números són els primers: Gals i Dream kiss ^^). -> ja que els vaig llegir amb 16 i 17 anys i em ve de gust rellegir-los. (potser també em rellegiré Virgin Crisis xDDDD).

I de moment. Ja està xDDD

Els conductors del dia: el guapo de l’Óscar (hagués estat molt graciós anar a prendre algo amb ell a la primera parada, però és que no m’atreveixo a dir-li res ¬.¬ però m’encantaria xerrar amb ell *¬* (baaaabaaaaaaa). I també són conductors del dia l’Edu i l’Antoniu :P

No hay comentarios: