miércoles, junio 02, 2010

Ghost hunt ^^

Huolaaaaa!!!

ahir em van arribar de la comanda a Book depository els vols 1 i 2 i del 4 al 8 de Ghost hunt *-* quines ganes de seguir llegint! ja que he llegit el vol 1 però tinc el dubte si llegir el 2 perquè he d'esperar a que m'arribi el 3 U.U

també he llegit (en tant sols 20 min U_U) el vol 15 de XXXHolic ^^ que m'he quedat O___O wtf? flipo xDDD quina manera de deixar el volum!!! Y,Y

avui han penjat els horaris de la setmana que ve ^^

** dilluns - festa
** dimarts - de 7,30 a 16 (NOOOOO! el retorn del patiment amb el Calvorota! T,T)
** dimecres - de 7,30 a 15 (again T_T)
** dijous - de 13 a 16
** divendres - 12,30 a 16
** dissabte - festa
** diumenge - festa

un horari força interessant. cap dia surto més tard de les 16 *-* jejeje ^^ suposo perque la gent nova té els altres horaris xD jojojo :P

llegit el volum de nonnonba, tal com vaig dir, una de les lectures més interessants dels últims mesos ^^ i una de les meves futures compres. molt possiblement de cara al saló del manga o posiblement d'algún diumenge al mercat de sant antoni en el cas de veure'l molt bé de preu ^^

també he vist el dvd especial de DB GT el de 100 anys després, q per la meva sorpresa està en català *-* jojojo i l'he vist espatarrada al sofà ara quan havia plegat rebentada de treballar ^^ jeje ^^ avui el senyor panxacontent ens ha esperat *-* li estic molt agraida per no haver-nos deixat allà tirades *-*

i m'ha fet moltíssima gràcia les supersalutacions del Brincos 3, les que es feien l'antoniu i el Va de guapo xDDD i que el Senyor purillos em fes adéu quan ja havia baixat del Collblanc xDDDDDDDDDDDDDD (q m'ha sorprés molt xD).

demà també agafaré el bus amb el senyor purillos a les 12,10 ^^ (almenys, és mooolt més puntual que el Domingo ^^).

i em sembla que ja no he llegit res més (tampoc tinc massa temps xD llegeixo en els descansos de la feina i ens els viatges en bus xD).

apa, doncs ja està. els conductors del dia: el senyor Purillos, el Brincos 3, l'antoniu i el Va de guapo. ah! i el panxacontent (per haver-nos esperat ^^).

No hay comentarios: