lunes, mayo 31, 2010

Peripècies d'avui ^^

hola T__T

escric indignada x segona vegada T__T ja que no sé que collons li passa a la merda blogger, q m'ha esborrat el que havia escrit enlloc de publicar-ho!! ja sembla el facebook! T__T

total, que avui he nat amb el Mario (evidentment no recordo com ho havia escrit T_T per tant, soc més escueta i sense ganes T_T).

horaris de la setmana:

** dimarts -> de 13 a 20
** dimecres -> de 13 a 17 (puc dir possiblement fins les 21.. T_T)
** dijous -> de 13 a 17 (en principi T_T)
** divendres -> festa
** dissabte -> festa
** diumenge -> de 20 a 23

m'he comprat uns pantalonets curts x l'estiu, a veure si trobo uns pirates que em vagin bé i siguin "baratos" xD. els pantalonets els ha pagat ma mare. jojojo :P (i per tornar, he tornat amb l'Oliveras, amb el del 155 pq em cau bé xD i ha estat força divertit xDDD i m'ha xocat q em digués pel meu nom. ja li preguntaré a l'estimado si els ha xivat. ja que el Calvo tmb m'ha dit pel nom aquest matí i el Morales xD i també el "bon home" xD aixi que... T,T i el tio de les ulleres... T,T si es que...). i m'ha fet gràcia pq m'ha dit: ánimo! que ya quedan solo 2 semanas para que le puedas ver xD debe ser duro estar 1 mes sin poderle ver (ja veus!!!).

i he vist el primer episodi de Tsuki no Koibito, q m'ha agradat força. quartet amorós xDDD.

i també he vist 1 episodi més de Warehouse 13, l'episodi 10 (doblat al castellà O.O) i ara quan acabi d'estendre la roba em miraré l'episodi 11 ^^ (només m'en quedaran 2 més xD) i hauré de buscar 1 altra serie americana :P (probaré el primer del Mentalista ^^ a veure què tal :P) i ara admeto que per culpa de mon pare i mon germà li tinc moooolta curiositat a House T__T em fa gràcia i tot lo estupid i capullo que pot arribar a ser aquest metge xDD

i de lectures, l'emocionant i excitant vol 6 de Desire xD m'ha encantat *-* m'ha agradat força més que el vol 5 ^^ (i ara a esperar a ves a saber quan, pel vol 7 U_U) però m'apanyaré 1 miqueta amb el vol 4 de Bar limelight. encara que no li arriba a la sola de la sabata en nivell de perversió xDDD

i ara tocaran els 3 últims volums de Welcome to the NHK, a veure si acaben junts xDDD (si, és lo únic q m'interessa xDD a part de passar 1 bona estona enrient-me de lo idiotes que són en Sato i la Misaki xDDDDDDDDD). -> m'encanten les biblioteques d'Hospitalet xDDD (si no hagués estat x aixó no hagués conegut al Raúl *-*).

apa, doncs res més ^^ mmm... conductor del dia? T,T em sembla que ningú... :P

No hay comentarios: