jueves, mayo 27, 2010

Una mica decepcionada i confosa...

Huolaaaa!

certament, quan parles amb la gent, els vas coneixent poquet a poquet, però quan no es deixen conèixer és lo pitjor, ja que deixes volar la teva imaginació i quan hi parles, zas! de cap contra un mur! ha estat curiosa la superconversa del Jacinto amb el Pepón xDDD no sé, em pensava que seria el "Julio" el qui anés a parlar amb ell xD i va i hi va el Jacin xDDDD (però jo mutis i mirant amb cara de "oooh"). m'ha fet gràcia com se n'ha adonat de seguida el Pepón q li volia dir alguna cosa xD i m'ha fet gràcia com es sorprenia de que parlés amb el Raúl i m'expliqués segons quines coses (em refereixo a l'aniversari xDDD no a altres coses de les que parlem, q no li he dit a ningú, evidentment xDDDD q són coses personals i privades xD jojojo :P). total, que he fet el préssec 1 cop més amb lo del seu cumple, però veient que no vol q sàpiga la data del seu cumple... doncs què hi farem? ^^ deu ser molt personal, per ell xDDD.

llegit ja el vol 36 de Bleach, canviant de tema xD. i ha estat mooolt interessant. ara a esperar 2 mesos x seguir amb la història del passat i de com adquireixen la màscara ^^

també m'he llegit ja el vol 3 de Bar limelight i el tomo 4 de No soy un ángel ^^ aquesta última m'ha agradat moltíssim!!! la que més de Ai Yazawa ^^

ahir vaig acabar l'anime de Kobato. amb 1 final feliç i preciós dels que m'agraden xDD jejeje a veure quin final tindrà el manga quan l'acabin les Clamp ^^

ara he représ l'anime de Bleach, ja que em té viciadíssima i un cap de setmana x davant ^^

i avui m'he comprat unes sandàlies moníssimes q feia 1 mes que les veia i no em decidia a entrar a comprar-les i al final les he comprat XD ja que m'en feien falta unes, ja que endreçant la meva habitació i fent el canvi d'estiu i hivern em vaig trobar que estaven fetes malbé les que tenia de "cada dia" i llavors n'he comprat unes de bastant econòmiques... ara estic pensant que podria anar a Molins al mercal... ^^ potser hi vaig la setmana que ve xD. (pensant en el mercal que hi havia x allà santa Eulàlia i així no he de caminar i puc nar amb la t-mes xDD i no amb t-10 xD). ja veuré :P

apa, a seguir amb el treball de la uni ^^ (i no li he dit adeu al Pepón pq havia interromput ell la conversa x posar-se a parlar amb aquella T_T sense disculpar-se... i jo deia del Raúl... i aquest va i fa el mateix. xDDD i llavors, no m'ha donat la gana de interrompre la conversa, pq la tia marujona li hagués preguntat q qui coi era i passava de que ho fes... T_T i llavors no li he dit res. tampoc pensava dir-li que em deixés sortir x davant estant la gorda aquella allà al mig que ni passava ni deixava passar T__T). ala, he dit xD.

apa, doncs res més... seguint menjant-me la olla per tot... T___T vull els meus tomos de Ghost hunt i així em sentiré millor... U__U vull desfogar-me però no tinc a ningú amb qui fer-ho T_T ja que tothom està "de vacances" o "OUT x examens" U___U

apa, doncs res més (jooo! amb lo feliç q estava jo pel que em van dir l'altre dia... i avui aquesta gerra d'aigua freda! T___T aixó és el que em desespera de parlar amb la gent T___T).

mmm... no tinc ànims x posar conductor del dia... possiblement, l'Antonio i el Brincos 3 ^^

i per malvats el Pepón i el Calvorota T_T

No hay comentarios: