lunes, mayo 24, 2010

Molestant al Brincos!

Huolaaaaaa!!

avui he molestat a algú que no m'ho esperava pas!! al Brincos!!! :D ha estat moooolt sorprenent!! ^^

per anar he nat amb la merda de tram, sort que certa persona m'ha dit des de l'altra banda (a qui li estic mooolt agraïda) que naven malament i llavors, que millor que agafés el tram ^^ (certament, estava al mc express i he vist com quan ja duia 15 min treballant, ha passat el bus T_T). m'ha fet gràcia la supersalutació del Calvo de la mala llet, en que em deia si havia arribat bé a la feina ^^ jeje ^^ que bon home! ^^

i per tornar, he sortit a les 22 i 13 i he pensat: a veure si hi ha algun bus... i sorpresa!! n'hi havia 2!! el de les 22.15 i el de les 22.45!!! el Brincos m'ha dit que el de loes 22.45 va fins a Molins, com el darrer dels dies de cada dia, però que n'hi ha un!! ueeeee!!millor. ^^ em sento feliç! ^^ ha vingut 15 min tard, però ha vingut amb el bus buit, m'ha preguntat algo i m'he assegut al davant amb ell xD i hem xerrat fins arribar a Sant Feliu- ha estat curiós, ja que amb ell encara no havia tingut 1 conversa asseguda al davant del bus en tots aquests anys! xD (l'Emma si xD però jo no XD jeje :P).

he seguit avui veient 1 miqueta més de B gata H kei... impressionant... a veure si despres miro l'episodi 8 ^^ jejeje

i de lectures he llegit el vol 6 de Novio fetiche *-* emocionada xD i ja està. a veure si han inclós alguna història extra en el vol 7... quina emoció! però encara no surt fins al juliol!! U.U (ara em llegiré 1 miqueta d'alguna altra cosa... decidint... ^^).

apa, doncs els conductors del dia: el Brincos i el Calvo de la mala llet ^^ (ah! i l'Scorpio xDDDD ).

No hay comentarios: