sábado, mayo 08, 2010

Saló del còmic.

huolaaaaaaa!!!

avui he nat al Saló del còmic. al matí, he sortit abans de casa xDDDDDDDDDD m'he equivocat quan he mirat el rellotge i he vist una hora i quan he arribat a la parada i deia "L50 20 minuts" he posat uns ulls com a plats O_O i miro el rellotge i eren tant sols dos quarts xDDDDDDDDDDDD impressionant. llavors, passa per l'altra banda el Domingo XD que fa "bibibi" per la radio xD i de sobte penso: oh! estic alucinant al David xDDD i miro bé i dic: ooooooooooooh! si que és el David xDDD impressionant... amb aquell mono que se'l veia de lluny xDDDD impressionant. i el millor ha estat quan s'ha assegut en un banc a "prendre el sol" (pq com q no sé què hi feia xDD em divertia amb "crea la teva pròpia aventura" xDDDD) i em muntava pelis durant 20 minuts xDDD finalment ha vingut el 50, que era ni més ni menys que.. premi!! una muñeca pepona!! l'odiós Wally ha fet entrada en l'escena!! xD el que no havia vist es que el Paraguayo estava xDDDDDDDDDDDD i llavors, com q estava el David davant, el Wally s'ha portat com 1 persona (només davant d'ell, és clar xD) i m'ha parat davant i m'ha dit: holaaaaa. molt cortesment XD. peeeerò, quan hem arribat a collblanc, allà ha fet com l'odiós Calvorota i no ens volia obrir la porta quan hem arribat a Collblanc T__T i alguns pregunten pq els odien, perquè s'ho busquen!!! T___T

i llavors, he descobert que eren "les festes del barri" i llavors le 56 ha anat x una altra banda però finalment he arribat a pl. Espanya xD

i x tornar, he tornat amb l'oliveras, que era el Morales xDDD (jo pensava: vull el Menja o el Morales xDDD i era ell xD) que s'en havia anat a donar 1 volta xDDDD i en veure'm em diu: en media hora viene tu amado xDDD i li dic: si estic aqui és pq no vull esperar. i em diu: entonces lo sabías? te lo dijo él? i li dic que no, q m'ho imaginava, que era 1 aposta com 1 altra xD i es posa a riure. i els altres eren un tio raro, l'odiós Juan perez T_T (quasi tant com el Wally T_T) i el meu estimado xDD que he baixat a veure'l 1 momentet amb l'excusa barata de les escombraries xDDD i llavors m'ha vist i supermegasomrient (guapoooo *¬*) em deia que ja que baixava a veure'l que podria anar-lo a saludar, encara que només fos 1 moment xD
i bé, les meves compres d'avui:

** El caminante (m'en moria de ganes de tenir-lo *-*)
** Blanco vol 1 i 2 (compra inesperada, però es que havia d'aprofitar que era taniguchi *-*)
** Blood + edicio integral (1a i 2a temporada) -> estaven d'oferta i he aprofitat, ja que l'Arsénico m'ha insistit xDD i jo no m'he resistit xDD

Blanco, el caminante i el dinar ha estat el que em va donar la Yukino per la Ventana de orfeo part 1 xD (lo de Blood + si que ha estat "gasto" xDDD).

i finalment el tomo 28 de Tsubasa, esponsorat per mon pare *-* que quan he arribat li he donat les gràcies i m'ha dit que pròximament el començarà a llegir ^^ (juntament amb Slam dunk, Inuyasha i Mazinger Z XD que son les lectures que té pendents xDDDDD).

i l'anell de la comanda conjunta a Asia jam és 1 monadaaaaaa!! em va com l'anell al dit!! mai millor dit!!! just a la mida! perfecte! i és preciós!! *.* i les arrecades són tant bufones!! quan tingui la roba rosa neta me les posaré!! (llàstima que no les tenia al matí pq les hagués ensenyat emocionades xDDD).

i la veritat és que l'estada al saló ha estat molt i molt divertida xDD jeje ^^

-> Horaris de la setmana que ve: (que quasi se m'oblida xDDD)

** Dilluns -- festa
** dimarts -- festa
** dimecres -- de 19 a 22
** Dijous -- de 12 a 16
** divendres -- de 12 a 17
** dissabte -- de 13 a 18 i de 20 a 23
** diumenge -- de 20 a 24

i ara, fins al mes que ve, ja no es gasta més. aqui es tanca l'aixeta xDDD (bé, em queda comprar demà al mercat el tomo d'evangelion i el final de Yakitate i prou ^^).


mmm... conductors del dia? el David xDDDDDDDDDD (no m'ha portat, però la seva aparició estelar m'ha fet gràcia i ilusió xD) per cert, sembla que els anys no passin mai, per ell *-* impressionant xD

No hay comentarios: