lunes, mayo 10, 2010

Final de Mär i inici de Mär Omega.

Huolaaaaaa!!

avui he acabat amb el darrer tomo de Mär, que m'el reservava per viatjar amb l'Antonio xDDD que avui ha estat divertit com els últims dies xDD jeje :P ha estat veure el trasto que duia xD i de sobte, quan estava llegint i ja no m'esperava que fes res, zas! i s'aixeca a repartir diaris i em noto algo i miro xDDD i m'estava donant la Vanguardia! xD pobre home! i em diu: estabas concentrada, eh? xDDDD i jo pensant: ja veus!! estava molt emocionant!! xDDDD i llavors, ha passat el "jose mari" xDDD quina gràcia!! xDD

per fi he acabat amb la primera lectura del document! siiii!! i demà aniré a Vilafranca a investigar sobre el lloc ^^ per incloure-ho en el meu treball i dimecres tornaré a visitar l'Antonio per anar a l'arxiu x fer una segona lectura del document ^^ a la búsqueda de paraules perdudes xD

per tornar, he tornat amb el Ceri, xDD que se m'ha espatllat la T-mes i m'ha encantat com tenia, el pobre home, seriosos dubtes de què fer xDD finalment, ha agafat la t-bescanvi i s'ha cuidat les espatlles i m'ha fet la t-mes provisional xD m'ha preguntat si era una t-mes xD (l'ha encertat a la primera xD) i remuga: no me extraña, con los viajes que haces! xDDDDDDDDDDDDDDDDD (molt graciós, el Ceri xDDDD).

i una altra cosa molt graciosa ha estat el Senyor Purillos!! estava al bus urbà! xDDDDDDDDDDDD es que m'he quedat tant en estat de shock q no reaccionava i me'l quedava mirant i em diu: te puedes reír, eh? xDDDD i ha estat quan m'he rigut xDDDD es que esperava que fos el Machomán xD i va i és el senyor que està a tot arreu! el senor Purillos! xDDD

doncs en el temps en que ens hem estat al poble XD m'he llegit el vol 15 de Mär, que m'ha agradat molt, però que m'ha deixat amb ganes de més. no sé, si es casen ell i la Koyuki o algo... T_T molt malament! xDDD

i he començat amb el primer tomo de Mär Omega XD que si, que la història es diferent T__T que el Babbo per sort és igual de graciós XD i que mira, canvien els 3 protes i que no deixa de tenir l'estil shonen sunday que m'agrada i de ser la típica aventura d'amor, aventures i molta ració de riure *-* cosa que en aquests moments necessito MOLT!
(aquesta tarda he decidit que és el moment de parlar amb ell... aixi que suposo que em dirà el que penso i necessitaré riure i molts mocadors!! xDD i a sobre m'en caxondejo xDD bé, pensant-ho bé, com q la setmana q ve estarà de vaques, doncs tindré un cert temps per oblidar-lo i buscar 1 home en qui pensar perque quan el vegi pel carrer no sigui tant dolorós xDDDD).

i aquesta tarda aniré també a tornar els tomos de Black jack per poder fer espai al carnet per si demà he d'agafar algun llibre de Vilafranca a Vilafranca ^^

apa, doncs res més! els conductors del dia: el Patillut, el senyor Purillos, el Jacin (m'encanten aquestes salutacions supersomrients que fa últimament *-* mola! xD), l'Antonio (evidentment ^^), el Brincos 3 (que també ha saludat en plan: sabia que m'està mirant xD) i el Ceri ^^ (em sembla que ja està xD)

apa, si a la tarda tinc ànims x escriure escriuré xDDDD fins aviat!! :D

No hay comentarios: