viernes, mayo 07, 2010

Black jack i els viatges d'avui.

Huolaaaaa!!

avui al matí he nat amb l'antoniu xDDD que ha estat molt divertit pq arriba i em diu que si havia deixat passar al d'abans xDDD i li dic q no i em diu q si xDDD serà possible xDDD jajajaja :P pos no, pq sempre que vaig a x ell ja baixo a menys 3 o aixi per no trobar el d'abans x no deixar-lo passar xDDD jajaja :P aixi q ni l'he vist... :P i llavors, ha estat molt divertit pq feia el burro i m'ha dit que el Machomán es diu Manolo xDDD de fet, ha dit: mira, el Manolo xDDD quan he dit: el machomán! xDDD i llavors, ha estat: com q es diu Manolo! xDDD juju i llavors, ha avançat tots els autobusos de BCN quan hem arribat a la diagonal i ha tingut a totes les clientes contentes xD i l'últim q ha avançat ha estat el 6 *-* q he arribat abans a l'arxiu :P jeje

per tornar, he tornat amb el Pepón, q duia el cabell més llarg (no rapat i cap de bola xDDD) i estava més guapo xDDD jeje :P

després de dinar, he nat a pel 51, q em pensava que ja no passaria... aquest Cigró que ve tard... T__T i llavors he quedat amb la Silmar i la Yukino. amb la Yukino x vendre-li la primera part de la Ventana de orfeo (la setmana que ve la segona xD) i amb la Silmar x comprar-li:

** Mär vol 10 al 15 (completa ^^)
** Mär omega vol 1 al 4 (completa)
** The forest of gray city (completa)
** Real vol 6

i ja està. el vol 10 l'he llegit en el bus de tornada, de nou el Cigró, però una cosa que m'ha deixat mooolt sorpresa és el paio que duia el 64 de les 16. O-O és igual al Jordi!!!! O__O ha estat tant impressionant. a sobre, se'm queda mirant O__O i m'he quedat; ho serà? O___O seria mooolt fort!!! O__O el proper cop investigaré 1 miqueta. a veure si dilluns que ve encara hi és i puc investigar ^^

en el bus d'anada quan he nat amb l'antoniu al matí he llegit el vol 17 de Black jack. m'ha agradat moltíssim i ara passarà a ser una de les pròximes futures compres. la primera es acabar Samurai Deeper kyo. després va acabar Yu yu hakusho i abans d'acabar Azul, començaré Black jack i la faré poquet a poquet. perquè realment m'ha agradat tant que la vull rellegir ^^ (i no només 1 vegada, ja que m'ha encantat ^^). ara em faltarà trobar l'anime d'oferta en algun lloc *-*

i ara quan acabi de veure l'episodi 3 de Hakaba Kitaro seguiré llegint el vol 11 de Mär, que està interessantíssim!!! (avui estava la family d'ell voltant pels voltants de casa i han dit: la amiga del tio!! O__O ha estat traumatic i vergonyós T___T no suporto aquesta mena de control que té la seva familia!!! T__T i també estaven son pare i el seu nebodet, q es supermono xDD ara entenc pq es el seu nebot preferit!! pq es monissim!!! *-* deu tenir 7 o 8 anys pero es igualet al Marc de petit!!! *-*). total, que avui ha estat: NO a l'oliveras i NO a Hospitalet (a la banda q no es Collblanc, clar xDDD) fins que la seva family se n'oblidi de passejar x sant Feliu i agafar l'Oliveras, passo xDDD em fan por xDDD

i ja només queda 1 setmana pq ell marxi de vaques i pq el jose luis no vingui en quasi un mes U___U qui hi haurà enlloc seu? queda molt lleig preguntar-li? es que em moro d'intriga!! es que m'agradaria que el seu substitut fos el Jesús!!! *-*

i demà el Saló del comic!! tot el dia fora!! a dinar amb l'Arsénico i la Dorianne (i l'Ale xD) i després a la KDD de pro shoujo spain ^^ que ja tinc ganes de tenir tot el material que em portarà la Deirdre (encara que hauré de passar el matí carregada amb tot el q li porto a ella xDDD).

i Hakaba Kitaro m'està agradant, té aquest estil d'ultratomba q mola, però q no fa fàstic i que és interessant i misteriós, com l'estil de l'Umezzu o del Junji Ito (però que no és tant traumàtic xD). tot un descobriment. si realment es publica el manga, aqui ja tenen una compradora segura ^^ (lo de Gegege no Kitaro deu nar per aquest riure que té? O.O)

i ara estic descarregant el dorama You're beautiful, recomanació de la Silmar. que ja em cridava l'atenció, però q la seva recomanació m'ha fet ganes d'arribar a casa de veure-la per posar-me a descarregar-lo mentre veia episodis de Kitaro xD.

apa, doncs em sembla que no tinc res més a dir! xDDD que demà acabaré dues col·leccions!! una esponsorada x mon pare (q no sé si serà el vol 28 de TRC o el 26 de Yakitate japan ^^ ja decidiré demà! ja q m'ha donat 8 euros pq em compri 1 tomo al saló *-* jeje ^^) i també començaré la nova d'Evangelion, q m'en moro de ganes! ah! i acabaré la de No soy un ángel ^^ que bé, aixo d'acabar 3 col·leccions!! *-* les edicions aquestes guapes de Yazawa queden moníssimes a l'estanteria *-*

me n'alegro que les edicions de planeta no estiguin cancelades i que les continuin!! a veure quan surt algun tomo més de Yu-gi-oh!! que ja en tinc ganes!! ^^ però de moment em conformo amb el tomo 8 de Rosario to vampire, q tinc ganes de tenir-lo a les meves mans!! ^^ és una llàstima que no vengui prou U_U i la SEason 2 la hauré de demanar en francès, però aixó serà a finals d'any xDDD ara de moment no xDDD (primer vull demanar Initial D ^^ que fa segles que ho dic i no demano res... fa quasi 3 mesos que no encarrego res de manga francès xD jeje :P). però la setmana que ve em demanaré els 7 tomos de Initial D ^^ i el tomo final de Tomie ^^ i el primer de Maid sama (q em trigarà segles en arribar, però no hi ha pressa. ^^).

apa, doncs segueixo mirant Hakaba Kitaro!! fins aviat!! :D

els conductors del dia: l'antoniu, el Cigró (que m'ha encantat una cosa del viatge de tornada que li ha dit a una senyora xD), el machomán XD i no sé si algú més xD

No hay comentarios: