viernes, mayo 14, 2010

Nyan Koi

huolaaaaaa!!

avui he començat el dia burxant al senyor purillos, que duia el 2 xDDDD i arribant a la carretera el Mario ha vingut superpuntual, a les 11.10 clavades *-* i amb aquella pluja i la fresca que feia m'he alegrat molt ^^ he arribat força estona abans, però així ja estava allà xDDD.

avui el Calvo de l'Óscar s'en va a su pueblo de vaques xDD ueeee!!! aixi que ens lliurarem dels seus maltractaments psicològics durant dues setmanes!! :D (lo dolent es que vindrà 1 encarregat de un altre restauarant T,T).

total, que ha estat divertit i productiu el viatge de tornada amb el jose luis (supersalutacions del Gabi, l'Edu xD... el gabi x 2 xDD al mati i a la tarda :P i l'Antoniu :P). explicant peripècies divertides xDDD i que la setmana que ve serà 1 caixa de sorpreses agafar el bus!! xDDDD el Lalala de vaques, ell de "vaques" xD i serà 1 "a veure qui vindrà avui" en el Collblanc. les apostes quasi segures són: el Wally, el Punyeteru, el Torracollons, el senyor Purillos, potser el Bigoti 4, el Jesús (?) o algun dels nous xD ah! i em descuidava el Julián (que també és dels que "apareixen a tot arreu" q aixi és com els hi dic als que van ... agh, no em surt com els ha dit el Jose luis... bé, aquells que cobreixen hores sigui quan sigui xD). i com que aquests son els esporàdics aquests xD que sempre "estan a tot arreu" doncs són els que tenen més números xDDD mmm... potser també l'Óscar l'autobusero i l'Angelito xDDD (ja que també estan en varios llocs... ah! i el Mandonguilla! xD) pensant pensant, em surten molts xDDDDDDDDDD (seria divertit veure el iaio inspector portant el bus xDDDDD mmm... també pot tornar el guapo de l'Óscar... xD) i pensant més també hi ha l'Home-greix i el Bombilla... però els vaig veure al 567 xD i també el Paraguayo XD. jeje... a veure quines emocionants sorpreses (espero que agradables xD) m'esperen la setmana que ve al bus! :D

un altre tema xD avui he acabat de veure Nyan Koi. m'ha agradat tantíssim que me l'he acabat en 2 dies xDDDD jeje :D però es que 12 episodis i unes quantes hores x davant després de plegar i abans de pencar... XD és el que hi ha! :D

i aquell idiota de l'Oliveras avui començava les vacances... q no ha estat bo per dir-me hola... encara desconec el seu vertader motiu x fer el gilipollas d'aquesta manera, però dubto molt que en descobreixi mai el motiu, ja que amb lo rencorós i caut que és per parlar de segons què i per explicar motius T.T dubto molt que algo "passat" ho expliqui d'aqui a 1 mes T__T aixi que dirà com aquell cop, lo de la fumada... q aixo de fa 1 mes no val la pena parlar-ho T_____________T i fotrà terra per sobre i s'ha acabat l'assumpte T__T

apa, doncs em sembla que ja no tinc res més a dir... ^^ ara em té intrigada Shinobi life i el més probable es que em posi a llegir 1 miqueta xD

apa, fins aviat!!! :D els conductors del dia: el Jose luis, l'antoniu, el calvo de la mala llet, l'Edu, el Gabi, el Carlitos XD i l'Scorpio xDDD ah! i el senyor purillos XD

No hay comentarios: