martes, mayo 18, 2010

De vacances a vacances i aqui mirant anime XD

huolaaaaaa!!

avui, inesperadament, estava el meu estimado xD a l'Oliveras i m'he quedat: hi vaig si o si xD. he renunciat a "part" dels meus malèfics plans per avui i me n'he nat disposada a tenir 1 conversa (que ha estat molt interessant i que per desgràcia s'ha adonat que estava massa feliç pel que em deia xDDDDDDDDD jooo! ja sé que és trist i dolorós x ell... q li fot.. XD però entenia com em sentia jo xD *.* i m'ha fet encara més feliç xD). llavors, després de tot plegat li he desitjat que li anéssin bé les vacances (que disfruti el que pugui ^^) i no li he dit que em moria de ganes de veure'l cada dia o s'enfadaria xDDD (però és cert xD si fos x mi el veuria cada dia xD). de fet, tinc 1 superpla malèfic x demà xDDD jojojo :P i com funcioni... XDDDDDDDDD (no sé si em moriré de vergonya! xD mmmm... revelo el meu malèfic pla? no, millor que no xDDDD q potser hi vaig ara xDDD depén... es q em fa vergonya,, xD es que si me'l trobo xDD ). total, que quan hem vist el Menja li ha fet "victòria" xDDD no sé perquè XDDD però ha estat divertit ^^

i després he tornat amb el Lalala XDDD que m'ha fet gràcia que el pobre home s'ha sentit mooooolt observat xD però es que estava de mooolt bon humor i tenia ganes de molestar algú dels "de sempre" i clar, el que m'anava millor era el Collblanc xD i ha estat ell l'escollit xD (és que l'Antoniu és mooolt agut i se n'hagués adonat de seguida xDD que estava contenta x algo que m'havia dit el Raúl ^^)

i el Jose luis està de "vacances" i no sé qui hi ha, no l'he vist... volia anar a fer un cop d'ull però volia acabar de veure Nodame Cantabile Finale XD. que m'ha agradat moltíssim!! ^O^ (vull que sigui el mes que ve ja... vull 1 novio. si que tinc curiositat pels "tios bons" que diu el Raúl que hi haurà. diu q 3 estan bons. el que em satisfà i he de dir-li a l'Arse és que "l'Àlex" (by Morales xD) existia!!! és el seu substitut!!! (i és el noi q m'ha dit q se li assembla! xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD) lalala... si, no és que canviés de caràcter i es tornés salvatge xD no, és que són 2 tios diferents... lalala... xDDD (ara m'ha picat la curiositat,,, veure els 3 nois guapos i dir-li el què al Raúl, tal com m'ha proposat .. és dolent! sap que si em diu aixo em pica la curiositat x veure els conductors xDDDD però em sembla que quan ens veiem d'aqui 1 mes tindré corda x mooolta estona xDDDD). i encara queden 30 dies x veure'l xDD i 30 dies x exposar el treball... aquest mes m'he de concentrar en acabar la tesina si o si i el temps passarà volant i zas! ja el podré tornar a veure. mmm... la platja i la muntanya amb l'estimado xD ha de ser divertit xDDDD

total, que m'ha fet ilusió el Pepón com saludava xDDD

i ara que he acabat amb el vici addicció Nodame, que m'ha durat 4 dies xDDD (dissabte, diumenge, dilluns i dimarts xD) pulint-me els quasi 22 capítols que tenia x veure xD (vull baixar a v eure si és el calvo o és un dels nois joves!!! U,U nu sé... sortiré al balcó... [...] no n'hi ha cap T,T colla de impuntuals xD).

i m'ha agradat moltíssim que passés olímpicament d'una marujona que es volia ficar DESCARADAMENT en la nostra conversa. q m'explicava una cosa a mi i va i es fica pel mig ¬_¬ ha estat silenci total x part nostra xD (i aixo que no haviem acordat callar xD) i ens hem mirat i s'ha posat la música T__T i llavors ha estat: vull parlar!! aixo no quedarà així!!! ¬,¬ i hem seguit xerrant xD jeje :D i ningú més ha gosat ficar-se en la nostra conversa ^^ jejejeje *-* fins i tot el seu amic (un dels molts del seu barri xD) ens ha deixat seguir xerrant *-* li ha dit algo i ell m'ha mirat i m'ha somrigut i hem seguit xerrant *-* (avui m'ha donat prioritat a mi *-* cosa q m'ha alegrat moltíssim *-*).

ara tinc x veure 1 episodi més del Conan i un nou OVA del Kaito Kid *-* q em disposaré a veure'ls en plan viciosa xDDD jejeje :P i l'episodi de diumenge de One piece!! obrian la porta de la justícia o es quedaran a mitges per aquest diumenge?? aixo ho sabré d'aqui a una estona!! :D

i ja està ^^ els conductors del dia: el Lalala, el patillut, el senyor purillos i el Pepón (ah! i e Brincos 3).

ara estic descarregant l'anime de Welcome to the NHK. ^^ a veure què tal estarà ^^ el manga no em disgusta, però he de seguir llegint :P

1 comentario:

OTTO goikoetxea dijo...

deu ni dó amb lo teu blog XD
lo teu si k és un diari virtual

m'ha fet gràcia :)