jueves, mayo 13, 2010

Mär Omega i posant al dia varies coses.

Huolaaaaa!!

ahir al vespre volia plegar a les 22 però va ser impossible, ja que diverses persones de les que havien de substituir als que plegavem a les 22 no podien venir pq estaven a Bellvitge en visita mèdica i els van donar la baixa T__T (van trucar poc abans. aquest cop, però, si que va tenir la gentilesa de preguntar-me si em podia quedar més estona. evidentment, un dels que fallava es quedava fins les 2 i li vaig dir que entrant al migdia que fins les dues nanai, i menys, fiant-me tant poc com em fio del merdós nitbus T__T i per altra banda, doncs li vaig dir que fins les 12, q aixi tenia el temps just de dormir i aixecar-me ^^ i em va dir q li semblava bé. llavors, a una de les altres noies li va demanar de quedar-se fins les 2. ell volia fins les 12.30, pero es que sino hagués arribat a les 2. i en dir-li em va donar les gràcies. clar que em va saber molt de greu tota l'estona pq vaig dir que sortiria a les 22 i no vaig sortir U____U i avui em sento fatal T___T

una altra cosa, els horaris de la setmana que ve ^^

** dilluns .. de 13 a 21 (plegaré a aquesta hora pq son 8 hores XD)
** dimarts -- festa
** dimecres -- festa
** dijous -- de 17,30 a 23
** divendres -- de 13 a 16 (no se sap si sortiré a les 16 o a les 21 xDD hi ha marge xD)
** dissabte -- de 17 a 23
** diumenge -- de 13 a 16 (idem. el mateix que amb el divendres T_T).

ah! i com q el diumenge d'aquesta setmana hi ha partit de futbol (és a dir, aquest diumenge dia 16) enlloc de fer de 20 a 24, em toca fer de 17 a 01, ja que quan plegués a les 24 m'hauria d'esperar 3 segles i mig a que passés el bus i em van dir que per estar allà fora esperant poder agafar el bus, si em quedava 1 hora més i a sobre me la pagaven xD i em modificaven l'horari T__T ja et dic que almenys, aquest cop m'ho van consultar xD. als que no estaven els ho van tocar sense permís i prou. almenys, vaig poder regatejar no quedar-me fins les 2 o les 3 xDDDD

i sobre Mär omega al final si que em va agradar pq em vaig llegir només fins el 3 i vaig pensar: com és que no recordo el final? T_T pq no l'havia llegit i ahir en els viatges en bus vaig llegir el tomo 4 i reconec que ha sabut arrodonir la història. el q no em quadra és aquest enamorament sobtat d'en Kai i la Gelda xDDD i a l'Elisa que li petin xDDD que fort! xDDD però buenu ^^ i que sortíssin el Ginta i la Koyuki en plan "happy family" em va fer feliç ^^ pq volia veure si estaven junts o no, aixi que m'ho va arrodonir i ja estic contenta amb Mär ^^

ahir vaig posar al dia més series ^^ i també vaig veure una miqueta més de Kobato, que ara quan acabi d'escriure miraré 1 altre episodi mentre esmorzo. (tampoc puc mirar gaire cosa més pq a les 11 menys 5 he de sortir de casa U__U q he d'anar a pencar. avui si q no em quedaré més estona i plegaré a les 16 pq m'he d'anar a depilar xD jojojo :P).

apa, fins aviat!!! :D ah! ahir em va fer molt contenta el Gabi, l'Edu i l'Angelito ^^ jeje. em van alegrar moltíssim *-* .

No hay comentarios: