domingo, mayo 23, 2010

Molestant al Jesús en diumenge...

huolaaaaa!!

avui he molestat una estoneta a l'Antoniu, per anar xD i per tornar al Jesús xDDD. amb l'Antoniu ha estat graciós perquè se'l veia simpàtic i de bon humor xDDD i ha arribat rapidíssim com sempre!! xD i la mar de bé xD

i per tornar, l'Amanda ha plegat a la mateixa hora i hem nat a la primera a veure si hi havia sort i tornava a ser-hi el Jesús *-* i siiii!! ha vingut el Jesús xDD pobret, ha estat veure'l i l'Amanda l'ha trobat guapo també xDDD i volia xerrar amb ell xDDDDDDDDDD ha estat: baaabaaa xDDDD i clar, ha volgut seure davant XD (ella es pensava que faria com el Jose luis xDDD) i clar, el pobre Jesús s'ha sentit moooolt observat xDDD i ella, dolenta, fent-me parlar del meu conductor de l'Oliveras davant seu! xD i ella dient que el volia veure sense ulleres de sol, q segur que era guapíssim xDDD i el Punyeteru, quan ha passat, ha alucinat de veure a les dues pesades allà al davant amb el Jesús xDDDDDDDDDDD ha estat boníssim. m'ha fet ilusió que em digués adéu xDDD (rient -> no m'extranya xD) després de sentir-se mooolt observat xDD ai... qui hi haurà diumenge vinent? jooo!! podria venir el Jesús amb el collblanc els dies de cada dia! xDDD

ja m'he llegit el vol 5 de Novio fetiche, que el tenia pendent de lectura des de feia 4 mesos xDDDDDDDDDDD (m'esperava a tenir els altres tomos, però no he pogut esperar més xD) i ara em llegiré el vol 6 :P. m'he acabat el vol 8 de Hoy comienza nuestro amor! que ha estat interessantíssim també!! jeje :D a veure quan l'autora en fa més i en surt més!! :D

també he acabat de veure Nogizaka Haruka no Himitsu. la primera temporada. que constava de 12 episodis. la he disfrutat. al principi pensava que seria rallant i avorrid com Comic party :P però no, ha estat interessant i tot! i ara estic veient la segona temporada: Nogizaka Haruka no Himitsu: Purezza. ^^

també he començat el dorama Zettai Reido. el primer episodi m'ha agradat, encara que falta alguna coseta... no sé, és com Triangle. (fins i tot la BSO és semblant! xD)

ara descarrego 1 nou dorama també, Shinzanmono, amb el Hiroshi Abe *¬* jejeje (detectius + Hiroshi Abe!! ueeee!! si o si quan torni de treballar, petada i cansada serà lo millor x veure!!! :D).


els conductors del dia: el Jesús *-* i l'Antoniu ^^

No hay comentarios: