miércoles, mayo 12, 2010

Mär Omega i Hakaba Kitaro.

huolaaaaaa!!

avui al matí he molestat una estona a l'antoniu, encara que com que ha pujat el meu cosí, el viatge no ha estat igual de productiu, però buenu xDD ha estat graciós quan m'ha dit: ah, pero Cristina, querías la vanguardia? XDDDD (se m'havia notat molt que m'havia fet gràcia que em donés el diari xDDD).

després, he fet una miqueta de feina i he tornat amb el 51, amb la cafetera 91, que estava renovada la tapisseria xDDDD que bo, donava sensació de verdor... miraves de reüll i tot era verd... donava com 1 resplandor verd a dins del bus xDDD impressionant xDDD

aquesta tarda, quan he nat amb el Cigró (per anar ^^ que ha tingut un detall que m'ha fet ilusió ^^) i l'scorpio, per tornar xD, he acabat de llegir els volums 3 i 4 de Mär Omega. a veure, per passar l'estona, no està malament, però no té res de rellevant T__T Mär si que m'ha agradat, però Omega se la podrien haver estalviat xDDD

també he llegit aquest matí el vol 1 de Academia Neon genesis evangelion: apocalipsis vol 1. val a dir que m'ha agradat força ^^ més del que m'esperava ^^ és estrany que els "evas" siguin en plan "magical girls", que fan 1 pose i els surt l'arma xDDD de moment, m'agrada ^^

i ha tingut gràcia veure de nou al 60 a l'angelito xDDDD m'ha encantat poder fer el burro amb ell xD i l'Scorpio se'n fotia des del davant xD (primer burxant que si el manso de l'Oliveras xD i després no sé què coi em deia quan mirava a l'Angelito, q ell li ha dit Ángel xDDD). però és que és graciós quan el conductor està llegint ^^ (no vull dir que siguin incults, senzillament, és graciós xD). i també, quan he nat amb el Cigró ha estat graciossíssim quan han passat en fila el Gabi (que ha saludat xD), el Pelut (q tmb ha saludat xD) i finalment el del 2, q s'ha sentit mig obligat a saludar xDDDD amb el seu vengaaa, saluuudoooo xDDDDD jajaja... ha estat molt divertit. l'Edu també xD ah! i aquest matí he vist l'Óscar l'autobusero, que duia ell el 64 de les 12 i m'he quedat O__O (em pensava que era el Jose mari, però el veia fent el ximple amb la gent i he pensat: NO! impossible! xDDD). i m'ha fet gràcia que al jove calvo malvat li diuen: Calvooooo! xDDDDDD em pensava que era cosa només del jose luis, però veig que els altres li diuen calvo a seques, també xDDDDDDDDDDDDDDD (impressionant xD).

d'aqui un no-res baixo a molestar al meu estimat xDDD jeje :P (a veure si no està ocupat i baixo una miqueta abans de la seva hora i puc parlar 1 miqueta amb ell...
no vull q marxi de vacances!!! que estaré 1 mes sense veure'l!!! U___U jo vull veure'l!!! U___U avui intentaré treure de nou el tema de quedar fora del bus... T_T a veure si aquest cop la seva resposta és diferent i no li importa quedar... m'he pensat uns quants arguments (gràcies a les idees de la Yuchan xD) a veure com anirà... *-* i demà al matí a veure si em puc anar a depilar el mostatxo, que quan em miro al mirall penso: com és capaç aquest pobre home de dir-me "guapa" o "preciosa" o "mona" amb aquestes pintes que porto sempre xD (em va sorprendre que la seva amiga de la infància fos tant guapa xD i que a més, li digués que ella duia ulleres de petita i que no es trobava guapa i que ell li digués;: pues la Cris lleva gafas y es mona O____O em vaig quedar flipant xD i ella li va dir: estás cambiado! eso de pequeño no lo habrías dicho nunca!! va dir la seva amiga xDDDDD impressionant ^^ ja em va explicar un dia que de petit era una peça... xDDDD aixi que... ^^ però em va fer gràcia perquè li feia vergonya (no sé perquè xDDDD però estava moníssim *-* i quan elles van seure em va dir algo, en plan carinyós i mono xD i em va fer moltíssima gràcia xD).

apa, doncs vaig plegant veles. ah! ja he acabat de veure l'anime de Hakaba Kitaro ^^ ha estat molt bé, molt entretingut ^^ a veure quan surt el manga ^^

els conductors del dia: el Cigró, l'Scorpio, l'Angelito, l'Antonio, el Gabi i el clon del Javier cámara xDDD

No hay comentarios: