martes, mayo 11, 2010

Li foto una cossa o passo d'ell?

Huolaaaaaa!!

la veritat és que a part dels mentiders una altra cosa que no suporto són els que juguen amb els meus sentiments... T__T a veure, que s'aclari d'una punyetera vegada o l'engegaré a pastar fang d'una cossa al cul!! T__T

quina gràcia, la frase del dia d'ahir va ser "tu eres mi sol" xDDDD jajajaja molt bona i el que seguia no me'n recordo xD però em vaig quedar amb aixó xDDD si es que... T.T no hi ha qui l'entengui... m'ha encantat la reacció que ha tingut i lo de pressa que pillava avui les indirectes xDDD impressionant xDD. no sé, ja veurem.. tinc 3 dies per pensar què puc fer i què li puc dir per decidir que les seves vacances em serviran x buscar 1 altre o depén del que em digui en aquests tres dies, "esperaré" 1 mes més a veure si en aquest mes de vaques ha decidit alguna cosa ^^

jooo!!! el Raúl és tonto pq li ha dit al Morales que li vaig xivar lo de l'altre dia i ja estava picat 1 altre cop xDDDD. si es que... T___T (m'ha sorprés veure el Morales llegint xDD). -> el tall de cabell del jose luis també i que l'angelito estés al 60 també xDDD (m'ha fet ilu que saludés xDDD). i que el jove calvo malvat també xDDD

ja m'he llegit el vol 1 de Hero Tales i el 2 i 3 de Mär Omega... (Mär omega es dhsjhdsjhdsjhdjsdhjsh T___T xDDDD no sé, no té res d'especial... a veure com acaba T.T) i el de Hero Tales, igual. potser és pq no tinc ànims... bé, no és un cop tant dur com quan el vaig veure amb la happy family... però igualment... T.T

i bé, vaig a llegir Monster, ja que lo millor per quan una està feta merda, és deprimir-se encara més per tornar a aixecar el cap xDDD aixi que toca 1 miqueta del vol 2 :P (i després m'hi posaré amb Shinobi life XD ja que posats a llegir coses depriments... millor agafar alguna cosa que et deprimeixi de cop! xDDDD).

mmm... conductor de dia? ... el Jose luis i l'Angelito xD (i em sembla que ja està ^^).

No hay comentarios: