lunes, mayo 03, 2010

Iron man 2

Huolaaaaaa!!

avui he nat a veure Iron man 2 en plegar de la feina!! m'ha agradat moltíssim!!! ^^ però m'he quedat amb ganes de més!! vull veure Els vengadores ja!! i el capità america xDDD

avui al matí seguia plovent i en veure el retard que duia l'Óscar l'autobusero m'he quedat O__O sort que el Calvorota venia just quan havia acabat d'arribar!!! *-* i avui m'ha fet gràcia el seu: buenu, ves baixant que t'adormiràs i encara faràs tard a la feina xDDDDDDDDDDDDD he flipat xDDDD

i després ha paxat l'Óscar saludant. quan he plegat he agafat l'L12 amb el noi guapo *-* que m'ha dit hola amb 1 supermirada *-* q guaapo és!!! el millor era quan es girava, mirava i somreia!! impressionant!! xDDDD i quan he marxat m'ha fet adeu amb la mà. el que em sorprén és que em digués que si nava a veure el meu amic de l'Oliveras. si que és famós, el Raúl xDDDDDDDDD jeje :P

i en tornar, de veure la peli he agafat l'Oliveras amb el Raúl *-* jejejejeje avui ell estava sol·licitadíssim, però tot i aixó, ha tingut uns quants moments x fer el ximple amb mi xD i x llençar 1 drap xDDD i per dir trasbalsat: te has enfadado? no te vayas! xDDDD quan una senyora m'havia demanat x passar xDDDDDDDDDDDDD jejejejejeje *-* m'ha fet feliç *-* encara que "ooooh" ahora se va mi amor" xDDD ha estat el millor de la tarda *-* (amb aquell somriure *-* baaaabaa xDDD)

i ahir vaig anar amb el Jesús!!!!! *-* vaig ser tant feliç!!! el trobava moooolt a faltar!! i em va fer moltíssima ilusió que aparegués ell quan esperava que fos el Bigoti 4 o el Brincos o el Pèls (per desgràcia xD) i va i apareix ell *-* i jo li dic hola superemocionada xDDD i el miro dd el seient i em fa hola amb la mà tot avergonyit xDDD (es devia sentir moooolt observat xDD però es que ha d'entendre que l'havia trobat a faltar xDD volia fer el ximple amb ell *-*). i per l'altra banda van paxar el Gabi i el Calvo malvat :P

tinc una son que em moro!!! és horrible!! ara m'en aniré a dormir pq ja no puc més!!! U___U ara m'ajauré a llegir Mär i quan noti que els meus ulls no poden més, a dormir... aixi que... ^^

ahir vaig veure la segona peli de Pretty cure max heart. T_T sosa... bastant com 1 episodi de varies parts ajuntats en 1 ^^ però buenu... ^^

i també vaig veure el primer episodi de l'OVA del Kaito Kid *-* quines ganes de més!! a veure si animen algo nou!!! T,T que la història de com es fa Kaito Kid ja la tenia més que vista! T.T

apa, doncs fins aviat!!! :D ah! demà, a molestar a l'Antoniu x nar a l'arxiu :P

No hay comentarios: