domingo, mayo 02, 2010

Baka to test to shokanju i altres.

Huolaaaaaa!!

avui al matí he acabat de veure Baka to test to shokanju. feia temps que la tenia començada, de fet la duia al dia fins que em va petar l'ordinador i allà es va acabar la ratxa. però entre ahir i avui xD l'he acabat de veure. al principi em semblava interessant, després, 3 o 4 capítols molt repetitius però després de l'episodi de la cita entre el Yuuji i la Shouko ja es va posar interessant fins al final ^^

aixi que en general ha estat una bona manera de passar el temps rient xD (cada episodi tenia un moment clau en el que plorava de tant riure xDDD). per aixo ha estat bé ^^

ara estic amb el final d'Inuyasha, que se'm fa pesat pq sé què passarà i vull que passi ja xDD

els horaris de la setmana que ve:

** dilluns -- de 7,30 a 15
** dimarts -- de 17,30 a 22
** dimecres -- de 13 a 16
** dijous -- de 13 a 18
** divendres -- festa
** dissabte -- festa
** diumenge -- festa

i aixi, gràcies als 3 dies de festa podré anar al saló del còmic *-* jeje dilluns quan plegui aniré a la farga a veure Iron man 2 *-* i després tornaré amb el Raúl *-* jeje
dimarts agafaré el collblanc de les 16,35 amb el Jose luis *-* jeje dimecres ja veuré què faig si vaig amb el Domingo o marxo abans amb l'Antoniu i vaig a l'arxiu ^^ (depén de si dimarts acabo amb el document o no ^^). dijous idem xD i divendres, dissabte i diumenge encara està x veure xDDD jeje :P

ahir vaig apareixer a l'hora del Calvorota (q no me l'esperava pas T,T) pq vaig fer de 13 a 18 i de 20 a 23 U,U tot el dia allà tancada!! U_U però almenys el calvo no hi era!! U__U

i ja m'he rellegit els 3 primers volums de Mär i ara estic amb el vol 4 ^^ que es posa molt interessant i que dimarts compraré a la Silmar els tomos del 10 al 15 i em quedarà comprar els tomos 8 i 9 xDD que suposo que els compraré a Norma ^^

i ja estic pel vol 17 de Black jack, a veure com acaba...^^ i ja podré anar a la biblio a tornar-los xD i llavors, em posaré amb els de Welcome to the NHK ^^ que em vaig llegir el primer però tinc del 2 al 5 agafats per llegir-los ^^

apa, doncs res més, a les 21 a treballar!! Y,Y

No hay comentarios: