martes, abril 27, 2010

El Comte Caín i Black Jack.

Huolaaaaaa!!

ahir vaig acabar de llegir una de les històries que més m'han agradat últimament: La saga de Caín o altrament dita "el comte Caín" ^.^ la veritat és que la he disfrutat de principi a final i no m'en penedeixo gens ni mica d'haver-la comprat. la vaig comprar ja fa un parell de mesos, quan em va donar per Kaori Yuki, després d'encantar-me Ludwig Revolution i picar-me per comprar Els contes cruels, Fairy cube i Vampire Host *-* i després ja amb La saga de Caín. pròximament em compraré Angel Sanctuary, que sencera està x 60 euros, però clar, és molta pasta x gastar de cop xDDD aixi que, quan cobri ja miraré on la puc localitzar :P jeje (i si la puc trobar x 50 euros, millor. però que no em corre pressa, que si la compro aquest maig, bé, sino al juliol xDDD aixi que... ^^). tinc altres prioritats, ara mateix xDDDD però que l'acabaré adquirint :P

i ara estic ja a punt d'acabar amb Black Jack, ja que la biblio ha comprat els tomos que faltaven fins al final i vaig agafar del 13 a 17. ja m'he llegit els vol 13, 14 i 15 mentre nava amb l'Antoniu als matins xD i als viatges de tornada també en llegia ^^ és que està interessant ^^ i ara estic per la meitat (quasi) del tomo 16 ^^ ja falta poquet. demà m'emportaré x llegir el vol 17 :P (si no acabo avui el 16, doncs el 16 :P

demà no aniré a molestar a l'Antoniu pq no tinc temps d'anar a l'arxiu abans de pencar U_U aixi q marxaré de casa a les 11 i agafaré el collblanc de les 11.05 (espero q el Lalala vingui a la hora, eh? :P o és el Mario? xD). i per tornar, ja veurem... si surto a la hora (XD) doncs el de les 20.15 sino ja passaríem al de les 20.45, que ja he vist avui q era el Mandonguilla xDD

però demà passat si que molestaré a l'Antoniu quan vagi a l'arxiu i després de sortir d'allà aniré directament a la feina i x tornar agafaré el collblanc de les 21.15 ^^

com odio els autobuseros de Bcn!! T__T (sense comentaris xD). -> et premsen el peu amb la porta i no són bons x disculpar-se! colla de cabrons! no he montat el pollo pq passo de fer com les velles xD però si que l'he fulminat amb la mirada T__T

i el Pèls segueix amb la tonteria i no em saluda xDDD ¬,¬

avui he nat a veure al Raúl i encara no marxa de vacances!! menys mal!! xDD quan li he dit aixo s'ha quedat O.O xDDDDD i després s'ha rigut xDDD i després he tornat amb el Jose luis.

i al matí he nat amb l'Antoniu, que nava tard!! T.T cosa q m'he quedat O.O ja em pensava que el bus el tenia espatllat o algo o que en vindria 1 altre pq tenia festa xD i per tornar, he agafat el 64 de la 13, que era l'Angelito XD (em pensava que seria el Viejo però nop, era l'Angelito xDDDD).

i ja vaig per la meitat del dorama de My fair lady, cada cop més interessant, però ja es comença a veure com la Hae Na comença a sentir interés pel Dong chan xDDD jojojo :P a veure com acaba xD la Eui Joo podria enrotllar-se amb l'advocat i problema solucionat i la Ah su que es foti xDDDDDDDD per mala bruixa!!! XD m'ho estic passant pipa!! després ja en miraré 1 episodi, que avui no n'he vist cap encara :P

apa, doncs els conductors del dia: l'Antoniu, l'Angelito, el Jose luis i no sé si algun més xD

No hay comentarios: