lunes, abril 19, 2010

Un dia de cine, pluja i autobuseros guapos.

Huolaaaaaaa!!

avui he aprofitat al màxim el meu dia lliure. al matí, he agafat el bus de l'antoniu, amb la calma xD mentre llegia el vol 19 de Keroro :P i he nat a l'arxiu a avançar 1 miqueta en el meu treball. quan he sortit, tenia en ment agafar o bé el Pèls 2 o el Brincos 3 i he arribat just a la hora per agafar al Brincos 3 ^^ que m'ha tractat magníficament com sempre ^^ amb aquella cavallerositat que el caracteritza xDDD mola :P quan arribem a la plaça, veig que el bus que sol portar el Raúl era un mega trasto mortal, el 137 o 139 xD i he pensat: anada i tornada amb aixó??? T.T si home!! llavors, m'he decidit que no volia estar més dies sense veure al guapo xD i llavors, anada amb 1 i tornada amb l'altre. xD aixi que he nat a buscar el collblanc de les 15.35, supermegapuntual xDDDDDDDDD impressionant!! un altre punt pel guapo xD. i ha vingut a la hora clavada! impressionant. lo que avui no estava guapissim, només guapo i pel supersomriure que tomba d'esquena... pq aquelles ulleres de sol eren tan horribles!!! U__U lalala... xDDD però buenu :P un guapo no deixa d'estar guapo... XD

total, que he agafat l'L12, que casualment era "el bon home que sempre m'espera" que quan m'ha vist a la parada va i em diu: anda! pero si por una vez me esperas en la parada!! dolent!!! T,T i llavors, he comprat l'entrada per veure alicia xD i quan he entrat al cine i he estat soleta a la sala ha estat impressionant. però quan ja estava a punt de començar ha entrat 1 parelleta. sort que no han molestat i no s'han assegut davant meu i he pogut disfrutar de la peli.

quan he sortit del cine, llavors plovia a bots i barrals i a sobre queien llamps. ja em veies cagada de por esperant a la parada a que vingués el Raúl amb el seu mega trasto i em trobo amb la sorpresa que ve amb 3 inspectors tocant els nassos. quan finalment han baixat, la calma ha retornat al bus i he pogut disfrutar del viatge xDDD (és que aquells inspectors eren una miqueta torracollons xD). i m'ho he passat pipa, amb el Raúl *-*

i demà agafaré el bus de l'Antoniu de nou, per nar a l'arxiu abans d'anar a treballar i després aniré a treballar ja fins les 22 de la nit, que agafaré el iaio dels cabells blancs x tornar ^^ aix, no podré veure ni al guapo ni al Raúl, demà!! U.U quina caca T,T però buenu... U_U ens resignarem!!!

aquest matí per culpa d'aquell incitador m'ha donat la idea de bombero de canviar d'idea i anar d'anada amb el guapo i de tornada amb el Raúl e inlloc d'anar d'anada i tornada amb el Raúl xDDD si es que... però mira que donar-me aquelles idees!! per culpa seva no podia parar de imaginar mil i una situacions amb el guapo xDDD dolent!!! mala persona!! xDDDD però gràcies a ell m'he divertit moltíssim!! xDDDDDDDDDDD aixi que tampoc és que el maleeixi xDDD jeje :P

apa, doncs els conductors del dia: el guapo, l'Antonio, el Brincos 3, el Pèls 2, el Julio i el viejo xDD

No hay comentarios: