domingo, abril 18, 2010

Nous doramas i noves series x veure ^^

Huolaaaaaaa!!

ahir al matí vaig anar a Hospi per no haver d'aguantar a mon pare donant la llauna x casa i vaig descobrir que Welcome to NHK (el manga) està molt interessant, aixi que la propera adquisició serà la continuació xD. del 2 en endavant xDDD. si es que les biblioteques de l'Hospi són molt completes ^^

després a la tarda vaig nar a treballar i com q el tram m'inspirava confiança zero doncs vaig esperar al 62.. q el Brincos es va gronxar a base de bé i va venir amb 15 min de retard xD i em vaig passar l'estona controlant-lo com 1 pesada xD però a les 18,50 clavades erem al Mc i vaig sortir contenta i donant-li les gràcies pel seu esforç (sota pressió XD) per arribar "bé" xDD justisisma U,U però vaig arribar xD però no m'agrada anar patint tant!! T,T

i ja m'he mirat el dvd 1 de la cinquena temporada d'Stargate Atlantis!!! com m'agrada! però aquestes situacions que se solucionen taaan de pressa no sé, semblen encara més surrealistes! encara son tots més llestos que abans xD però de totes les 3 sagues d'Stargate, sense cap mena de dubte, la que més m'agrada és Atlantis ^^

ara estic encara amb la saga de Tomie... la segona peli la millor. de moment. ara em toca la peli 4 però que de moment no me la miraré xD que té pinta de rollasso total xD la peli 3 va ser d'alló més pesada xD si que també era bastant fidel a la història del manga però la vaig trobar massa lenta. amb 1 hora com la segona ja n'hi hagués hagut de sobre.

segueixo amb el dorama de You're under arrest,q es veu fatal però és la unica versió que he pogut trobar U,U

i ara estic baixant el primer episodi de Prosecutor Princess. drama coreà, que té bona pinta però que ja veurem ^^ a part, també he descarregat el primer episodi de My fair lady (també coreà), God hand teru (japo), Kaiji (japo), Gourmet (coreà) i el primer de Oh my lady ^^ a veure què tal. si algun d'aquests em fa el pes ^^ però no els probaré fins que no acabi el de You're under arrest ^^

d'aquests he vist els episodis 1 i 2 de My fair lady!! m'està agradant moltíssim!! el trobo molt divertit! l'episodi 3 promet! (ara me l'estic descarregant :P).


i ara, mentre es baixen cosetes em miraré l'episodi 447 de One piece!! que li tinc unes ganes!!! *-*

ah! demà, si tinc temps, aniré a la tarda soleta a veure Alicia en el país de las maravillas al cine de la Farga ^^ ja que allà és el més barato ^^ i molestaré al Raúl d'anada i tornada ^^ es que havia donat moltes voltes i el dia en que em surt més a compte és dilluns ^^ (es que em moria de ganes de veure al guapo i em fot no poder-lo veure U__U però també vull veure la peli i no vull desaprofitar la oportunitat de veure Alicia a la pantalla gran ^^). dimarts no podré veure a ningú dels preferits U___U i dimecres si!!! molestaré al guapíssim!!! *-* espero poder-lo veure *-*

apa, doncs res més!!! :D home, si hi ha molta gent al cine i no queden llocs guais, doncs llavors sí que l'aniré a veure, al guapíssim XDDD jejeje :P apa, fins aviat!!! :D

No hay comentarios: