miércoles, abril 21, 2010

Els viatges amb el guapíssim, el retorn del 109 i les noves ulleres de sol del Pepón.

Huolaaaaaaaa!!!

he arribat tant vermella a casa que quan el Calvo de l'Oliveras m'ha vist m'he sentit com 1 criminal xDDDDDDDDDDD (es que el Raúl sembla estar enfadat i no sé perquè U___U).

total, que he nat a la carretera a agafar el bus amb el guapo *-* baaaabaaa xDD pobre noi, em sap greu babejar tant, però es que és tant guapíssim!! sobretot avui!!! estava per menjar-se'l xDDDDDDDDDDD jeje *¬* buenu, total, que passa abans el Raúl, el saludo, em saluda, tot déu de la parada se'ns queda mirant U///U i llavors em saluda amb 1 hola Cris, pero no sé, sense ganes. que potser anava xerrant amb el sogre xD i per aixó ha estat així de desganat, però he tingut la sensació que estava enfadat pq des de l'altra banda no m'ha saludat U,U total, que llavors arriba el Viejo xD i em diu algo de "por aqui detrás está el Óscar" xD algo aixi xDDDD i ha assenyalat el collblanc de darrera, q anava ple de dones xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD (totes babejant per ell, si es que... ^^) i el nava a saludar, me'l quedo mirant, i com q estava pensant si s'havia afeitat o no xD doncs vaig i no li dic hola. U__U q tonta sóc U.U i tot el viatge d'anada pensant que sóc 1 ximpleta x no haver-li dit hola. però llavors, em dedica 1 d'aquells supersomriures que tomben d'esquena tot i portar les ulleres de sol xD i m'he quedat *¬* baaaaabaaaa noi guaaaapoooooo XD. total, que en arribar a collblanc, que m'havia quedat soleta amb ell i he desaprofitat la oportunitat de xerrar amb ell, però, es que no sabia com començar!!! U__U q malament! i llavors, he pensat que havia d'espavilar i si no té novia (cosa q no sé xD) doncs que alguna lagarta asquerosa me'l podria prendre en questió d'instants. si en té, doncs caca de la vaca xDD mala sort :P

doncs he nat a sant Andreu a la biblioteca i he tornat els tomos de Trinity blood, que no m'ha acabat de fer el pes T,t és rara T,T i he agafat la resta de tomos de Black jack!! havien comprat del 13 al 17!!! i els he agafat corrents deixant els últims tomos de Gantz per un altre moment pq tenia ganes de llegir el desenllaç de Black jack! ^^
i de nou al metro cap a collblanc. llavors, com que encara quedava 1 miqueta perque vingués el guapo doncs he estat llegint el vol 13 de Black jack, que ara mentre es descarrega l'ep 8 de My fair lady seguiré llegint ^^ i llavors ha passat el bon home de l'L12, el que sempre m'espera i em veu i es posa a riure i em diu: hombre, a quien tenemos aqui, a mi amiga la chica Mc donald's xDDD i li dic hola xD i em diu: que? hoy no me esperas en la parada? no te vas a ver a tu amigo el del Oliveras? xD i li dic que no, que em quedo a collblanc i em diu: que? a ver 1 amigo del collblanc? xDDDDDDDDDDDDDD que antes ya te he visto con el chico del collblanc xDDD i jo pensant: si, m'has vist babejant xDDDD lalala... :P i ja m'ha fet adeu quan ha canviat el seu semàfor :P

llavors, m'he assegut a la parada i m'ha sobtat que ha vingut més justet del que m'esperava però ha vingut ell ^^ i llavors si que he pujat decidida (en veure'l guapíssim sense les ulleres de sol i arregladissim!!! però que guapíssim que és!!
tio bo *¬*) total, que pujo i li dic hola i em diu hola, mentre pico i em fixo en el tatuatge que tenia al braç :O no m'hi havia fixat pas xD el que mirava abans en el viatge d'anada és si tenia algun anell xDD però a la mà dreta no. :P em falta l'esquerra :P i també m'he fixat en la polsera "estil Pepón" que porta al braç dret U.U el Raúl també en duu una... segurament estigui compromés, doncs... T,T

ah! al matí he nat amb l'Antoniu :P que ha estat divertit pq m'ha avançat el 6 i no m'he hagut d'esperar 20 min amb la rasca que feia ^^ jeje li estic molt agraïda ^^
i després per tornar he tornat amb el Pepón, que casualment ha v ingut amb el 109 *-* que ja s'havia recuperat de la batalla xD i duia unes ulleres de sol noves com les del Raúl o les de l'Óscar!!!ooooooh!!! XD el feien senzillament diferent ^^ però ha estat divetit anar amb el Pepón, que m'ha saludat amb un holaaaaa!! *-* que m'ha fet ilusió ^^

i llavors, aquest matí, l'incitador d'idees de bombero no ha dit gaire cosa xDDD, llàstima, però demà si que seguiré el seu consell i més, veient lo guapíssim que s'ha posat el guapo!!! ^-* uf, fa tant de temps que no em poso faldilla q em fa vergonya! xDDDDDDDDD es que... els botins fan molt de soroll, els talons U,U però es que... ja que ell va tant guapo... ^^i m'ha fet gràcia en tornar, sense les ulleres de sol i tant guapo, que ha deixat passar als iaios pel pas de vianants. un altre puntasso. i que no fumi dins del bus ha estat *¬* (q no sé si fuma o no però, que no fumi dins del bus ha estat 1 altre puntasso per ell *-*). jeje *¬* cada cop tinc més ganes de xerrar amb ell, sobretot després dels viatges d'avui!!! però,li molestarà? U.U espero que no... es que li tinc molta curiositat!!! *-* (pobre Jose luis, el tinc abandonat xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD) ja he vist que l'Angelito duia el bus d'abans de l'Óscar :P i m'ha fet gràcia la salutació del Cigró xD ha estat divertit :P i l'Edu, que no nava a fer res, mirada de "fes algo", saluda al guapo i ha estat mirada de satisfacció per part meva i de felicitat *-* i m'ha fet feliciana ^^ i em sembla que ja no he vist més gent. xD més que res pq estava ocupada babejant XD i de nou aquell "hasta mañana" que m'ha permés deixar escapar 1 guapooooooo!!! *-* jejejeje :P i demà més!! :P

ja m'he llegit el vol 14 de Nodame i el 16 de Hayate ^^ els dos molt interessants!! ja hi ha ganes de més!! ^^ i també m'he llegit el vol 16 de Gantz :P (i ara toca el 17 XD). jeje :P demà he d'anar a la Tecla sala a pel vol 19, que es veu que ja el tenen ^^

i ara dintre de un no-res em miraré l'episodi 4 de My fair lady, m'ha viciat aquest drama ^^ i demà ja veuré què faig pq el senyor sóc com 1 criatura ara m'ha girat la cara pq està enfadat no sé perquè T_____T m'agradaria saber-ho T,T

els conductors del dia: el Pepón, l'Antoniu, el guapo, l'Angelito, l'Edu, el Cigró, el viejo i ja està ^^

No hay comentarios: