viernes, abril 16, 2010

Anant amb el guapíssim noi guapo *-*

Huolaaaaaaaa!!

avui al matí he nat amb l'odiós calvorota T___________T que un cop més no m'ha volgut obrir la porta quan hem arribat a collblanc. T___________T i després em pregunten que perquè m'entretinc als matins x no agafar-lo!!! T__T almenys l'Óscar l'autobusero es porta bé ^^ no com el maleït i mala persona del Calvorota!!! T___T he estat temptada de buscar brega i pitjar el timbre pq obrís però he optat per donar-li la satisfacció de dir-li (en català) que m'obrís la porta T____T (cosa que em fot ràbia T__T). total, després d'aixó l'altre calvo també molestava a la feina fins que he sortit rabent per agafar el Collblanc de les 16.15
*-* me'n moria de ganes!! xDDDD i allà ha vingut el guapíssim noi guapo *-* uoooooooooooh! si es que ja ho deia jo que afeitadet estava no guapo, guapíssim!!! baaaaabaaaaa *¬* . i jo superemocionada xDDD jejejejeje *-* és que és tant macoooo *-* i llavors, amb aquell supersomriure que tomba d'esquena i aquells ulls que té *-* baaaabaaaa *¬* s'ha passat rapidissim el trajecte... U,U jo en vull més!! cada dia!!d'anada i tornada xDDDD aix, però que tonta que m'he posat, superemocionada xDDDD aix... ^^

després d'aquesta emoció me n'he nat a l'FNAC de l'illa a per la cinquena (i última) temporada d'Stargate Atlantis *-* que la tenien!!!! quan l'he vist ha estat: meva!!! *-* per anar he nat amb el Jose antonio xDDD i per tornar també xDDDDDDDDDDDDDDDDD si es que... pel camí he vist al jove calvo malvat, al Pelut malvat, venjatiu i rencorós xDDDD al calvo malvat (que estava berenant xD jeje :P), al machomán :P, al Gabi :P i no sé si algú més... ah! el Cigró xDDD que ha estat molt divertit!! *-* i al soso del Brincos, amb el seu gos xDDDDDDDDDDDDD juju i llavors, per la finestra del viatge de tornada (després de comprar feliçment i emocionada la cinquena temporada d'Stargate Atlantis, el tomo 10 de Fairy Tail i el 8 de Yotsuba *-*) que m'he posat a llegir Fairy tail (emocionada x quatriplicat xDDDD per Yotsuba, per Fairy tail, per l'Stargate i pel viatge de feia una estona amb el guapíssim *-*) total, que estava eufòrica i pensant en ell xD penso: però si ens creuarem!! xDDDDDDDDDDDDDD i jo mirant per la finestra i siiiiiiiiii!! es creuen justament en un dels semàfors propers!!!! ueeeeeeeeeeee!!! i l'he tornat a veure i m'he tornat a emocionar *-* jejejejeje *-* si es que m'encanta aquest noi!!! em moro de ganes de xerrar amb ell *-* uoooooh!!! m'encantaria saber tantes coses!!! *-* puc? puc? *-* (lalala... mirada suplicant ^^). total, que ha passat el Cigró i s'ha posat a riure per veure'm tant feliciana xDDDDDDDD i m'ha fet gràcia xDDD

i bé, ara seguiré amb la meva lectura de Fairy Tail (però primer he d'estendre la roba :P).

bé, els conductors del dia: el calvo malvat, el Gabi, el Jose Antonio, l'Óscar (no l'Óscar l'autobusero, que avui no hi he nat xD), el Jose luis, el cigró i em sembla que ja està :P ah! i el Borde!! :D

No hay comentarios: