viernes, abril 02, 2010

Lectures i animes vistos.

Huolaaaaa!!

avui entre uns i altres havien fet que passés 1 dia merdós, pero almenys he acabat de passar 1 dia interessant veient alguns animes ^^

d'anada he hagut d'esperar 25 min a que vingués el Calavera T___T horrible que el bus vingui amb tantíssim retard! una cosa és que vingui amb 3 o 5 min de retard però 1 altra història és q el retard passi dels 15/20 min !!! T___T és indignant i 1 falta de respecte per la gent que confia en aquest servei i que espera pacientment el bus a la parada sense montar el pollo al conductor un cop arriba amb tant de retard, cosa que es mereixeria 1 parell de bufetades ben donades T___T

a veure, la història de "si vinc tard em suspenen" és 1 gilipollada molt gran. és senzillament una excusa pq molts vinguin quan els vingui de gust. una cosa és que vinguin amb 3 o 4 min de retard pq "fan temps" per no passar abans. aixó ho comprenc. (entenc que per por, vinguin amb 2 o 3 min de retard, i com a molt, 5 o 6 min per por de q el rellotge vagui avançat fins a 5 min i en vinguin 6, però més? de què? T-T). Peeerò, d'aqui a que per norma i en la majoria de les hores em trobi amb tios que amb recochineo em diguin que venen amb 20 min de retard pq no els fotin la bronca i els suspenguin, aixó si que es passar de taca d'oli!! és impossible que ho facin per 1 altre motiu que sigui per fotre a la gent que espera: "si esperen, que es fotin" o per fotre "als de dalt". si està bé que reivindiquin els seus drets, però el que em fot, i molt, és que em vinguin "per norma"amb 15, 20, 25 i fins a 30 min de retard CADA dia T____T (com per exemple el Domingo T____T que de 15 a 20 min d'espera no et lliures T__T el que no sé és si ho fa expressament o no. o com el bulldog, que va venir amb 12 min de retard expressament T__T o com altres, que venen expressament tard T__T). una altra història seria si demanéssin disculpes pel retard, com ho van fer el Jose luis (q venia 5min tard), el Va de guapo 2 (que venia amb 8 min de retard) o la Destroyer (que duia 3 min de retard).

i a sobre, quan torno, després que m'injuriéssin i em maltractéssin a la feina i que ho passés puta i m'estés morint de gana (si, avui eren 3 hores i mitja i no tens dret a descans ni a menjar T___T i estava que em moria de gana). cansada de treballar i que vaig directament a la segona parada, patint perquè em quedava 1 minut. arribo a la hora clavada i a sobre, espero i em desespero cansada i afamada i em trobo que em ve amb 9 minuts de retard des de la primera parada!! i jo maleïnt per dins al imbècil que s'atrevia a sortir amb tantíssims minuts de retard de la primera parada!! i em trobo que ni més ni menys que era 1 de les persones que menys ganes tenia de veure. encara m'he cabrejat més. a sobre em diu que vinc seriosa i quan li dic que es perque ve amb tantissim retard tant sols és bo per posar la calefacció! i li dic: si, només falta la salsa barbacoa per acompanyar. ja que has encés la parrilla! T___T punyetera parrilla dels autobusos nous!! T___T si ho hagués sabut m'hagués assegut al fons, on no arriba la calefacció directa de la parrilla T___T m'ha hagut de treure el jersei i tot i perquè no tenia més roba. arremangada i suant com 1 porca!! T__T quina ràbia!! T_T

algunes lectures que he fet el vol 27 de TRC, que m'ha fet agafar-li moltíssima mania a les Clamp T_T i a aquesta obra en concret pel gir i les revelacions del volum T_T

també he acabat de veure 2 animes: un és Neo Angelique Abyss. la primera temporada. amb 1 final que et fa venir ganes d'estrangular els creadors i de tirar-los pedres. ^^ sort que tinc la segona, encara que no tinc gens de pressa en veure la estupida i idiota de la Angelique envoltada de tios bons que es moren de ganes d'estar amb ella T_T aixi que per veure la segona temporada, ja la veuré quan tingui ganes de veure tios bons T,T

i avui he acabat Himitsu ~ The revelation. xD he vist 6 episodis en 1 tarda en plan addicta xDDD estava tant interessant!! *-* m'ha agradat moltíssim encara que aquest final tant incert m'ha deixat amb el dubte de si tant sols han sobreviscut el Maki i l'Aoki o bé han sobreviscut tots. xD (pròximament, o sigui en 1 parell o 3 de mesos em demanaré els tomos en francès ^^).

i he començat Yakushii Ryoko no jikenbo ^^ de la Narumi Kakinouchi. que buscaré el manga a veure si té alguns scans en algun idioma que entengui ^^

i he représ Tegami bachi, per veure-la fins al final ^^ a veure si troba al Gauche o no ^^

apa, doncs de moment, res més ^^ fins aviat!!! ^^

No hay comentarios: